Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
25.11.2020 08:25
până la 30.11.2020 10:00
până la 30.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.11.2020 10:00
până la 03.12.2020 10:00
până la 03.12.2020 10:00
3
Licitaţie
de la
04.12.2020 08:00
până la 04.12.2020 14:42
până la 04.12.2020 14:42
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
495 000 MDL
Perioada clarificărilor:
25 nov 2020, 8:25 - 30 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2020, 10:00 - 3 dec 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse alimentare pentru semestrul I 2021
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2020, 8:25
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 8:38
Achizitii.md ID
21031312
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard cop.semnat.pdf
documentatie standard cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatie standard
25.11.20 08:25
Data:
25 nov 2020, 08:38
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua. Va aducem la cunostinta urmatoarea informatie:Echipa achizitii.md Vă informează că, din 26 noiembrie 2020, va fi introdusă o taxă pentru utilizarea platformei noastre (servicii de publicitate și informații conform contractului) la depunerea ofertelor comerciale în valoare de 25 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare lot pentru toate tipurile de achiziții (Achiziție de valoare mică, Cererea ofertelor de preț, Licitație deschisă). Reiesind din aceste costuri va solicitam respectuos sa formati loturile din mai multe produse (de ex.: fructe, legume, lactate etc.) Va multumim.
Răspuns (25 nov 2020, 09:29):
ok
Carne şi produse din carne
Data:
25 nov 2020, 18:13
Subiectul întrebării:
Documentatie solicitata
Întrebare:
In anuntul de participare nu sunt este indicata garantia pentru oferta iar in documentatia standart este indicat Garanţia pentru ofertă va fi
în valoare de: __1__% din valoarea ofertei fără TVA.Verificati va rog
Răspuns (25 nov 2020, 22:38):
Corect în invitatie este indicat minimul de documentele care se ataseaza in sistem initial insa la etapa de evaluare a ofertelor dvs. veti atasa suplimentar si toate celelalte care se solicită în documentele standard sau puteti sa le atasati pe toate din start
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK