1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2020 09:59
până la 04.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2020 10:00
până la 16.12.2020 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2020, 9:59 - 4 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2020, 10:00 - 16 dec 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii Subscription produse software Oracle
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2020, 9:59
Data ultimilor modificări
24 nov 2020, 12:50
Achizitii.md ID
21031249
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
24.11.20 09:59
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
24.11.20 09:59
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
24.11.20 09:59
coordonare age.semnat.signed.pdf coordonare age.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Coordonare AGE
24.11.20 09:59
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
24.11.20 09:59
anuntul de participare.signed.pdf anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
24.11.20 09:59
Data:
24 nov 2020, 12:50
Subiectul întrebării:
CSI si TS perioda
Întrebare:
Bună ziua. In vederea calcularii pretului pentru Servicii Subscription produse software Oracle solicitam respectuos prezentarea nr. CSI și TS period pentru fiecare lot.
Răspuns (26 nov 2020, 09:22):
Potrivit pct. 8 din Anunţul de participare şi Capitolului IV din Documentaţia standard, publicate de către autoritatea contractantă, specificaţiile tehnice solicitate pentru lotul nr. 3 Suport tehnic pentru 2 licenţe Oracle Database Enterprise Edition (per Processor) sunt următoarele: Servicii de suport tehnic pentru 2 licenţe Oracle Database Enterprise Edition (per Processor, 1 Year term), for 10g Enterprise Edition Release 10.2.0.1.0 (cu prezentarea numărului CSI) (pentru un an). Respectiv, conform cerinţelor, numărul CSI (Customer Support Identifer) urmează a fi prezentat în ofertă de către operatorul economic. Totodată, pentru a exclude eventualele confuzii, solicităm descifrarea abreviaturii indicate – TS.
Data:
26 nov 2020, 16:17
Subiectul întrebării:
CSI si TS perioda
Întrebare:
Numărul identificatorului de asistență pentru clienți (CSI) este generat după achiziționarea serviciilor Oracle Cloud. Acest număr este prezent în documentul dvs. de contract și, de asemenea, în Consola Infrastructure Classic sau în Consola de aplicații. Fără acest număr Oracle nu elibereaza preturi. Puteți să vă consultați aici cum să-l găsiți https://docs.oracle.com/en/cloud/get-started/subscriptions-cloud/csgsg/get-your-csi-number.html
Răspuns (30 nov 2020, 10:04):
Agenţia Servicii Publice, la moment, nu dispune de un contract privind suportul Oracle. Din aceste considerente, instituţia nu poate prezenta numărul CSI.
Data:
3 dec 2020, 16:22
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Pct.5
Întrebare:
Va rugam sa specificati daca Copia Autorizarizatiei de la compania Oracle sau de la reprezentantul oficial al acesteia pentru comercializarea serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, ar putea fi prezentata in limba rusa
Răspuns (4 dec 2020, 09:58):
Potrivit pct. 15 din Anunţul de participare, unul dintre criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție este dreptul de comercializare a serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, demonstrat prin prezentarea autorizării de la compania Oracle sau de la reprezentantul oficial al acesteia pentru comercializarea serviciilor/bunurilor pe teritoriul Republicii Moldova în sectorul public PSADD, iar COPIA DOCUMENTULUI TREBUIE SĂ FIE PREZENTATĂ ÎN LIMBA ROMÂNĂ SAU CU TRADUCERE ÎN LIMBA ROMÂNĂ CU SEMNĂTURA ȘI ȘTAMPILA TRADUCĂTORULUI AUTORIZAT, confirmată totodată prin semnătura electronică a operatorului economic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.