1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2020 16:23
până la 04.12.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2020 10:00
până la 29.12.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 17 738 539,65 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2020, 16:23 - 4 dec 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2020, 10:00 - 29 dec 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt subordonate DETS s. Râșcani pentru perioada 04.01.2021-31.12.2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2020, 16:00
Data ultimilor modificări
23 nov 2020, 16:23
Valoarea estimată (fără TVA)
17 738 539,65 MDL
Achizitii.md ID
21031230
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, institutiile subordonate
Durata contractului
11 ian 2021 16:06 - 30 dec 2021 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc standard servicii (2).doc
Documentele la ofertă
Doc standart
23.11.20 16:23
anunt de participare servicii de alimentare.pdf anunt de participare servicii de alimentare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare Servicii de alimentare a copiilor
23.11.20 16:23
caiet de sarcini institutii.pdf caiet de sarcini institutii.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini Institutii
23.11.20 16:23
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
23.11.20 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 17 738 539 MDL
Statut: Învingător
Motivul: au prezentate toate actele solicitate în caietul de sarcini, inclusiv specificaţia tehnică și de preț corespunde solicitării.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări