1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2020 13:15
până la 02.12.2020 09:21
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2020 09:21
până la 11.12.2020 09:21
3
Licitaţie
de la 14.12.2020 14:00
până la 14.12.2020 14:27
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 390 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2020, 13:15 - 2 dec 2020, 9:21
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2020, 9:21 - 11 dec 2020, 9:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de curățenie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Levinta Victoria
Telefonul de contact
022268820
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2020, 13:15
Data ultimilor modificări
30 nov 2020, 9:21
Achizitii.md ID
21031190
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de curățenie
Buget: 390000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
3 duae.doc
Documentele la ofertă
23.11.20 13:16
2 documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
23.11.20 13:16
1 anunt de participare curatenie3.pdf 1 anunt de participare curatenie3.pdf
tenderNotice
30.11.20 09:21
Data:
27 nov 2020, 14:40
Subiectul întrebării:
Clarificare LOT
Întrebare:
“Dispunerea de personalangajat pentru prestarea corespunzătoare a serviciilor pentru fiecare lot în parte” Conform Anunt de participare punct 9.În cazul în care contractul este împărțitpe loturi un operator economic poate depune oferta(se va selecta):1)Pentru toate loturile Conform Anunt de participare punct 8.Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări: este indicat doar 1 LOT Rugăm să modificați cerința correct.
Răspuns (30 nov 2020, 09:20):
OK
Data:
27 nov 2020, 14:41
Subiectul întrebării:
Ofertantul desemnat învingător, pînă la data de 31.12.2020 va prezenta contractele individuale semnate cu fiecare angajat antrenat în asigurarea serviciilor solicitate
Întrebare:
Contractele individuale semnate cu fiecare angajat antrenat în asigurarea serviciilor solicitate contine IDNP persoana. Dvs. încălcați prevederile Legii nr.133 din 8 iulie 2011 privind protecţia datelor cu caracter personal, unde este menționat că persoana identificabilă este persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un Număr de Identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale. Rugăm să modificați cerința.
Răspuns (30 nov 2020, 09:10):
IDNP-urile persoanelor pot fi camuflate, aceasta nu este informația care ne interesează. Relevant este că personalul antrenat în asigurarea serviciilor are acces la bunurile ministerului, trebuie să cunoaștem cine este angajat pentru evitarea unor situații neplăcute.
Data:
30 nov 2020, 16:12
Subiectul întrebării:
IDNP-urile persoanelor pot fi camuflate
Întrebare:
Comform Codul Muncii al RM art. 53 Clauza de confidenţialitate, alin. (1), (2) и Legii nr. 171 din 06.07.1994 cu privire la secretul comercial, Art. 4 alit. (2), și Art. 5 alit. (1) și (2) Un contract individual de muncă cu personalul, care indică date personale și alte date, nu este inclus în lista documentelor pe care autoritatea contractantă le poate solicita. Deoarece încalcă Legea nr. 131 din 03-07-2015 Capitolul IV DATE DE CALIFICARE ȘI CRITERII PENTRU HOTĂRÂRE Articolul 21, 22, 23, 24. Rugăm modificați acest paragraf pentru a respecta legea numărul 131 din 03-07-2015 sau înlăturați cerința dată.
Răspuns (1 dec 2020, 13:38):
Un contract individual de muncă cu personalul, care indică date personale și alte date, nu este inclus în lista documentelor pe care autoritatea contractantă le poate solicita pentru evaluarea ofertelor și atribuirea contractului, de aceea este specifiat expres că aceste documente vor fi prezentate înainte de începerea derulării contractului. Autoritatea economică trebuie din motive de securitate să cunoască cine sunt persoanele antrenate în prestarea serviciului. De asemenea aceste contracte sunt o garanție pentru personalul angajat de a fi contractat oficial, de a beneficia de statut de persoană asigurată și de prestațiile sociale conform legislației în vigoare.
Data:
1 dec 2020, 18:28
Subiectul întrebării:
Un contract individual de muncă cu personalul,
Întrebare:
Repetăm ​​acest document pe care îl solicitați, și anume "contractele individuale semnate cu fiecare angajat antrenat în asigurarea serviciilor solicitate" încalcă următoarele puncte ale Codul Muncii al RM art. 53 Clauza de confidenţialitate, alin. (1), (2) и Legii nr. 171 din 06.07.1994 cu privire la secretul comercial, Art. 4 alit. (2), și Art. 5 alit. (1) și (2) Un contract individual de muncă cu personalul, care indică date personale și alte date, nu este inclus în lista documentelor pe care autoritatea contractantă le poate solicita. Deoarece încalcă Legea nr. 131 din 03-07-2015 Capitolul IV DATE DE CALIFICARE ȘI CRITERII PENTRU HOTĂRÂRE Articolul 21, 22, 23, 24 Puteți solicita o declarație cu o listă de personal care va prestarea curățarea, deoarece la punctul 8 din criteriul tehnic nu specificați un loc de muncă cu normă întreagă pentru tot personalul, personalul poate fi prin cumun. De asemenea, personalul poate verifica dacă este autoasigurat la http://vsa.cnam.gov.md/app/verify/ Rugăm modificați acest paragraf pentru a respecta legea numărul 131 din 03-07-2015 sau înlăturați cerința dată.
Răspuns (2 dec 2020, 09:15):
Solicitarea contractelor individuale de muncă nu încalcă prevederile articolelor din legislație sus-menționate.
Data:
1 dec 2020, 18:34
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Cantitatea dozatoarelor TORK S4, H3, T2 ? "4. Deservirea și întreținerea clădirii 4.1 Рentru eliminarea problemelor curente legate de electicitate - 1 electrician la solicitare;" Cantitatea prizelor, întrerupătoarelor ?, Numărul orelor mediu de serviciu pe lună?
Răspuns (2 dec 2020, 09:15):
Dozatoare Tork sunt cîte 15 de fiecare model. Cantitatea prizelor și întrerupătoarelor nu este o întrebare relevantă. Maxim 2 ore de serviciu zilnic.
Data:
1 dec 2020, 18:36
Subiectul întrebării:
4.2 pentru menținerea și eliminarea problemelor curente legate de funcționarea sistemelor de apă, canalizare și încălzire – 1 instalator la solicitare;
Întrebare:
Anul instalației a sistemului ? Data ultemei reparații sau înlocuirea țevilor ascendente ? Cantitatea țevilor ascendente și nodurilor ? Materialul din care au fost produse țevile ? Numărul orelor mediu de serviciu pe lună ?
Răspuns (2 dec 2020, 09:16):
Întrebările nu sunt relevante. Maxim 2 ore de serviciu zilnic.
Data:
1 dec 2020, 18:37
Subiectul întrebării:
4.4 deservirea stației interne de telefonie, eliminarea defectelor – 1 telefonist la solicitare.
Întrebare:
Numărul centralelor telefonice pentru întreținere? Modelul centralelor telefonice? Anul de producere sau achiziționarea? DATA centru este inclus? Numărul orelor mediu de serviciu pe lună?
Răspuns (2 dec 2020, 09:16):
Numărul centralelor telefonice – 2. Modelul Panasonic TDE200. Maxim 2 ore de serviciu zilnic.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".