1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2020 11:57
până la 03.12.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2020 12:00
până la 14.12.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 625 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2020, 11:57 - 3 dec 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2020, 12:00 - 14 dec 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Compatibil cu coagulometru automat Sysmex CS-2100i, set 150 teste, să fie incluși calibratori și controale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2020, 11:52
Data ultimilor modificări
23 nov 2020, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 625 000 MDL
Achizitii.md ID
21031177
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2021 11:56 - 30 dec 2021 11:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
D-dimeri CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
23.11.20 11:57
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
23.11.20 11:57
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard
23.11.20 11:57
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard
23.11.20 11:57
anunt de participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
23.11.20 11:57
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
23.11.20 11:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Preţul ofertei: 1 384 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespund cerințelor solicitate de autoritatea contracatntă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări