1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2020 11:15
până la 07.12.2020 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2020 16:30
până la 14.12.2020 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 360 570,05 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2020, 11:15 - 7 dec 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2020, 16:30 - 14 dec 2020, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor IP LT ”Nicolae Iorga” pentru anul 2021 - conform documentaíei de atribuire.
Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 377 copii x 171 zile x 13,65 lei = 879974.55 lei
V-IX Dejun: 50 copii x 171 zile x 13,65 lei = 116707.5 lei
Dejun+prînz: 76 copii x 171 zile x 28,00 lei = 363888 lei
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului:
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu legislația în vigoare.
4. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
5. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
6. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
7. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro-igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
8. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
11. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
12. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aida Gonta
Telefonul de contact
069446137
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2020, 10:26
Data ultimilor modificări
23 nov 2020, 11:15
Valoarea estimată (fără TVA)
1 360 570,05 MDL
Achizitii.md ID
21031164
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Durata contractului
23 dec 2020 10:32 - 31 dec 2020 10:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație a elevilor IP LT ”Nicolae Iorga” pentru anul 2021 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
23.11.20 11:15
doc. standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
23.11.20 11:15
anunț alimentație n. iorga.semnat.pdf anunț alimentație n. iorga.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
23.11.20 11:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Preţul ofertei: 1 360 570,05 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Potrivit documentației standard si anuntului de participare pentru procedura respectivă, criteriul de evaluare a fost stabilit cel mai bun raport calitate-pret. Astfel, în rezultatul verificării datelor documentelor de calificare prezentate pentru lotul respectiv, IMAP Bucuria - EL a fost desemnat cîștigător, obținînd 100 de puncte, iar pachetul de acte prezentat și atașat în sistema electronică/platforma achizitii.md este în corespundere cu cerințele autorității contractante.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări