1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2020 14:15
până la 27.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2020 09:00
până la 07.12.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 806 359,05 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2020, 14:15 - 27 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2020, 9:00 - 7 dec 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din Instituția Publică Liceul Tehnologic RETT (ORT) «B.Z.Herțli» pentru perioada 01.01.2021 – 31.12.2021:
- Servicii alimentare cl. 1-4
- Servicii alimentare cl. 5-9
- Servicii alimentare GRP (grup cu program prelungit, dejun și prânz)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Dimo,7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Climina Svetlana
Telefonul de contact
068024835
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2020, 14:06
Data ultimilor modificări
20 nov 2020, 10:50
Valoarea estimată (fără TVA)
806 359,05 MDL
Achizitii.md ID
21030904
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Dimo,7
Durata contractului
1 ian 2021 08:00 - 30 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Criterii de eligibilitate
20.11.20 10:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 806 359 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ÎMAP "Rîșcani-SC” – au prezentat toate actele obligatorii solicitate în anunț de participare în timpul stabilit, au prezentat meniul diversificat care corespunde normelor Ordinului Ministerului Sănătății nr. 638 din 12.08.2016, precum și au prezentat planul de investiții în dotarea tehnică pentru procurarea utilajului nou în mărime de 2% din suma contractului. Au prezentat declarația pe propria răspundere privind asigurarea cu vase, veselă, ustensii, și o declarație privind personalul de specialitate cu experiență în domeniul alimentației a elevilor din instituții de învățământ.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări