1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2020 09:06
până la 27.11.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2020 11:00
până la 08.12.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 565 008,33 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2020, 9:06 - 27 nov 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2020, 11:00 - 8 dec 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție ,,Alimentarea cu energie electrică și automatizare - aprovizionarea cu apă a s.Pîrlița, r.Ungheni, (reabilitare)”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3641, MOLDOVA, Ungheni, s.Pîrliţa (r-l Ungheni), Pîrlița
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
pirlita primaria
Telefonul de contact
023664283
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2020, 8:53
Data ultimilor modificări
17 nov 2020, 14:56
Valoarea estimată (fără TVA)
2 565 008,33 MDL
Achizitii.md ID
21030862
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3641, MOLDOVA, Ungheni, s.Pîrliţa (r-l Ungheni), Pîrlița
Durata contractului
9 dec 2020 09:01 - 30 dec 2022 09:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție ,,Alimentarea cu energie electrică și automatizare - aprovizionarea cu apă a s.Pîrlița, r.Ungheni, (reabilitare)” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (1).doc
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
17.11.20 09:06
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.11.20 09:06
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
17.11.20 09:06
Documentele lotului
pirlita. reabilitare. formularul nr.1.docx
CAIET DE SARCINI
17.11.20 09:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DANIGASING

Preţul ofertei: 2 020 459,76 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 2 093 660,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vipart Plus

Preţul ofertei: 2 311 583,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia Grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lucrări de construcție ,,Alimentarea cu energie electrică și automatizare - aprovizionarea cu apă a s.Pîrlița, r.Ungheni, (reabilitare)”
Data:
17 nov 2020, 13:46
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua! Care este motivul petrecerii repetate al achizitiei?
Răspuns (17 nov 2020, 14:54):
Bună ziua! Anularea procedurii de achiziție publică: În temeiul art. 71 alin. 1 lit ¬c) și d). Argumentare: - niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire; - au fost depuse numai oferte care: sunt neadecvate, inacceptabile sau neconforme.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări