1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2020 13:51
până la 26.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2020 09:00
până la 08.12.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 374 468,15 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2020, 13:51 - 26 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2020, 9:00 - 8 dec 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire şi extindere a garanţiei serverelor şi a sistemului de stocare a datelor la nivel central – sistemul de stocare a datelor la nivel central HP 3PAR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2020, 13:42
Data ultimilor modificări
16 nov 2020, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
374 468,15 MDL
Achizitii.md ID
21030836
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
28 dec 2020 13:49 - 30 dec 2020 13:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire şi extindere a garanţiei serverelor şi a sistemului de stocare a datelor la nivel central – sistemul de stocare a datelor la nivel central HP 3PAR CPV: 50312300-8 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reţea de date
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anuntul de participare.signed.pdf anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
16.11.20 13:51
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
16.11.20 13:51
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa la Anuntul de participare
16.11.20 13:51
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
16.11.20 13:51
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
16.11.20 13:51
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
16.11.20 13:51
coordonare age.semnat.signed.pdf coordonare age.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Coordonare AGE
16.11.20 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 423 240 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări