1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2020 13:47
până la 26.11.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2020 14:00
până la 08.12.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2020, 13:47 - 26 nov 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2020, 14:00 - 8 dec 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare și implementare a ”Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2020, 13:47
Data ultimilor modificări
25 nov 2020, 15:14
Achizitii.md ID
21030834
CPV
72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
16.11.20 13:47
anexa nr. 1 la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
16.11.20 13:47
anexa nr. 2 la anuntul de participare.docx
Documentele la ofertă
16.11.20 13:47
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
16.11.20 13:47
duae.doc
Documentele la ofertă
16.11.20 13:47
Data:
25 nov 2020, 15:14
Subiectul întrebării:
Ref. Anexa nr. 1 la Anunțul de participare, Cap. II. Servicii de elaborare și implementare a „Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Întrebare:
Conform caietului de sarcini: 8) securitatea datelor Beneficiarului stocate pe servere sau alte echipamente, în perioada utilizării nemijlocite de către Prestator a acestor echipamente. Accesul Prestatorului la serverului de aplicație, bazelor de date pentru executarea serviciilor indicate mai sus, se va efectua la locul de muncă asigurat în incinta clădirii de către Autoritatea contractată. Pentru asigurarea confidențialității datelor Prestatorul pe perioada prestării serviciului trebuie să semneze cu Beneficiarul un acord de confidențialitate. Intrebare de clarificare: Va rugam sa ne comunicati daca exista posibilitatea de a accesa de la distanta serverul de aplicatie si serverul de baze de date utilizand o conexiune remote.
Răspuns (26 nov 2020, 13:45):
Referitor la întrebare Dvs., vă comunicăm că nu există posibilitatea de accesa de la distanță serverul de aplicație și serverul de baze de date utilizând o conexiune “remote”. Această condiţie se bazează pe Politica securităţii informaţionale aprobată în cadrul ASP.
Data:
25 nov 2020, 15:17
Subiectul întrebării:
Ref. Anexa nr. 1 la Anunțul de participare, Cap. II. Servicii de elaborare și implementare a „Sistemului informațional de gestionare electronică a documentelor” bazată pe platforma ELO
Întrebare:
Cerinta: 9) transmiterea Beneficiarului toate drepturile patrimoniale asupra SIA „SMED”, în temeiul Legii nr.139 din 02.07.2010 privind dreptul de autor și drepturile conexe, odată cu semnarea actului de transmitere în exploatare. Intrebare de clarificare: Va rugam sa validati faptul ca se vor transmite Beneficiarului dreptul de autor și drepturile conexe in ceea ce priveste configurarile si dezvoltarile personalizate realizate in cadrul proiectului, in vederea indeplinirii cerintelor si obiectivelor din caietului de sarcini. Subliniem ca transferul dreptului de autor și a drepturilor conexe pentru licentele standard/de baza ar incarca drepturile, patentul, marca si copyrightul producatorului.
Răspuns (26 nov 2020, 13:45):
Vă confirmăm faptul că se vor transmite Beneficiarului drepturile patrimoniale de autor (de valorificare) și drepturile conexe în ceea ce privește configurările şi dezvoltările personalizate realizate în cadrul proiectului, precum și asupra documentelor conexe ce vor fi elaborate în vederea îndeplinirii cerințelor si obiectivelor din caietului de sarcini și documentelor respective.
Data:
25 nov 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Cap. Noţiuni şi principii generale
Întrebare:
Cerinta: SMED trebuie să asigure automatizarea completă a fluxului de documente, inclusiv activităţile de secretariat tradiţionale: crearea, înregistrarea, expedierea, controlul executării, formarea dosarelor, păstrarea, cât şi generarea rapoartelor statistice şi audit. Intrebare de clarificare: In vederea eloaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne comunicati care sunt fluxurile de documente pentru care se doreste automatizarea si sa ne transmiteti schemele logice aferente.
Răspuns (26 nov 2020, 13:46):
Vă confirmăm că, în punctului 1 din Anexa nr.2 “Analiza proceselor business privind circulația de documente în cadrul subdiviziunilor ASP” este specificat în calitate de “Responsabil” Prestatorul serviciilor cu rezultatul prestării serviciilor: Descrierea fluxurilor de lucru care urmează să fie implementate în SIA “SMED”(document aprobat de Beneficiar).
Data:
25 nov 2020, 15:19
Subiectul întrebării:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Capitolul 1. Cerinţe generale
Întrebare:
Cerinta: 1.1.Cerinţele generale privind SMED sunt următoarele: a) susţinerea numărului minim de 2350 de utilizatori. Intrebare de clarificare: In vederea elaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne confirmati faptul ca numarul minim de utilizatori care vor avea acces in sistem este 2350.
Răspuns (26 nov 2020, 13:47):
Vă comunicăm că, conform Anexei nr.1 la Anunțul de participare, în capitolul “Servicii de reînnoire a licențelor la ultima versiune, subscription și servicii de asistență și suport tehnic a licențelor existente (licenţele ELOenterprise în număr de 2350)* este indicat că Licenţele ELOenterprise în număr de 2350 au fost transmise în baza ordinului Cancelariei de Stat a Republicii Moldova nr.462-A din 04.09.2018 în administrarea Agenţiei Servicii Publice. Astfel, confirmăm că numărul de utilizatori, care vor avea acces in sistem este 2350.
Data:
25 nov 2020, 15:20
Subiectul întrebării:
Ref. CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ŞI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONIC AL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise, Capitolul 5. Cerinţe privind implementarea sistemului
Întrebare:
Cerinta: C. Instruire în procesului de transmitere în exploatare a sistemului este necesar de a efectua, conform unui grafic agreat cu ASP : a) instruirea administratorilor privind: - Instalarea şi configurarea sistemului; - configurarea regimului de cluster şi verificarea funcţionării SMED în acest regim; - procesele Disaster Recovery; - configurarea mecanismului de BackUp şi de restabilire (Restore). b) instruirea utilizatorilor finali ai sistemului pentru un număr determinat de utilizatori. Intrebare de clarificare: In vederea elaborarii ofertei financiare, va rugam sa ne comunicati urmatoarele: a) numarul utilizatorilor cu rol de administrator care vor fi instruiti b) numarul utilizatorilor finali care vor fi instruiti
Răspuns (26 nov 2020, 13:58):
Vă comunicăm că, în cadrul îndeplinirii cerinței specificate in ”CERINŢE PRIVIND ELABORAREA ȘI IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ELECTRONICAL DOCUMENTELOR PE BAZA PLATFORMEI ELOenterprise” referitor la instruirea în procesul de transmitere în exploatare a sistemului, numărul utilizatorilor cu rol de administrator care vor fi instruiți depinde de cerința specificată în pct.2 al Anexei nr.2 la Anunțul de participare și anume ”elaborării sarcinii tehnice pentru crearea SIA “SMED”, și presupunem că numărul de administratori de sistem și administratori BD va fi maxim 10 persoane, instruirea utilizatorilor finali sau a altor utilizatori ai sistemului depinde de documentul sarcinii tehnice elaborat și aprobat în cadrul proiectului.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".