1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2020 14:05
până la 24.11.2020 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2020 14:30
până la 07.12.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 600 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2020, 14:05 - 24 nov 2020, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2020, 14:30 - 7 dec 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Morcov, nu mai puţin de 200 gr/buc. În saci, calitativi, de mărime medie, nestricaţi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2020, 13:51
Data ultimilor modificări
18 nov 2020, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
3 600 MDL
Achizitii.md ID
21030775
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
30 dec 2020 02:00 - 30 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Livrarea: 3 ori/ săptămînă Standard de referinţă şi cerinţele: GOST 26766-85 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentatie 2021.doc
Documentele la ofertă
DUAE Word
13.11.20 14:05
duae alimentatie 2021.semnat (3).pdf duae alimentatie 2021.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
DUAE PDF
13.11.20 14:05
exemplu-tabel-excel1 modif term.xlsx
Documentele la ofertă
lista prod
18.11.20 09:47
anunt_de_participare (5).docx
tenderNotice
anunt
18.11.20 09:47
documentatia_standard 2021.docx
Documentele la ofertă
doc st.Word
18.11.20 09:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FABI&LINA

Preţul ofertei: 1 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări