1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2020 15:03
până la 23.11.2020 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2020 08:30
până la 04.12.2020 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 160 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2020, 15:03 - 23 nov 2020, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2020, 8:30 - 4 dec 2020, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Medicinal, vas 20-35 kg, ambalaj întunecat, supapă p/u presiune, inel de protecție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2020, 11:19
Data ultimilor modificări
13 nov 2020, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
160 000 MDL
Achizitii.md ID
21030760
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
2 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peroxid de hidrogen 35% - Medicinal, vas 20-35 kg, ambalaj întunecat, supapă p/u presiune, inel de protecție CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
2. documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
13.11.20 15:03
3. duae_0.doc
Documentele la ofertă
13.11.20 15:03
1. anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
13.11.20 15:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 150 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări