1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2020 16:54
până la 25.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2020 09:00
până la 17.12.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 180 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2020, 16:54 - 25 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2020, 9:00 - 17 dec 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Categoria I; Calibru: nu mai mic de 7cm; Greutatea: 1buc - minim 90-120gr; Ambalaj: ladă; Livrarea: 2 ori în săptămînă, nu mai tîrziu de ora 14.00; În perioada 01.01.2021-31.12.2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2020, 16:38
Data ultimilor modificări
18 nov 2020, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
15 180 MDL
Achizitii.md ID
21030718
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
2 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
37.Mere CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
12.11.20 16:54
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de eligibilitate
18.11.20 11:04
anunt de participare produse alimentare corect.pdf anunt de participare produse alimentare corect.pdf
tenderNotice
18.11.20 11:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 15 249 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 17 612,04 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 21 712 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

FABI&LINA

Preţul ofertei: 25 300 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări