1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2020 11:43
până la 16.11.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 12:00
până la 19.11.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2020, 11:43 - 16 nov 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 12:00 - 19 nov 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou pentru anul 2021
operatorul economic la solicitare in termen de 3 zile va prezenta mostre
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2020, 11:41
Data ultimilor modificări
13 nov 2020, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21030682
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
1 ian 2021 11:41 - 30 dec 2021 11:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru anul 2021 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 7055.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
rechizite.pdf rechizite.pdf
Documentele la ofertă
12.11.20 11:43
caiet de sarcini rechizite 2021.docx
Documentele la ofertă
12.11.20 11:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 57 656,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: OFERTA CORESPUNDE.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 60 507,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 61 592,80 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 65 272,73 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări