1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2020 14:19
până la 18.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2020 10:00
până la 23.11.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 24.11.2020 10:09
până la 24.11.2020 10:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 395 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2020, 14:19 - 18 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2020, 10:00 - 23 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 24 nov 2020, 10:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fulgi de ovăs, cal. Superioară, ambalat în saci a cîte 5-15 kg. Standard de referință și cerințele: GOST 21149-93, HG nr. 520 din 22.06.2010, livrarea: la comandă conform graficului de livrare o dată în lună
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gorodetchi
Telefonul de contact
024122193 / 068551028
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2020, 9:22
Data ultimilor modificări
12 nov 2020, 16:51
Valoarea estimată (fără TVA)
3 395 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
33,95 MDL
Achizitii.md ID
21030665
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produse alimentare pentru anul 2021 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
spitalul anunt (3) (10).doc
tenderNotice
Anunț de participare privind achiziționarea Produselor alimentare pentru anul 2021
12.11.20 14:19
documentatia standard daspf alimentare (2) (1) (2).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de preț
12.11.20 14:19
duae produse alimentare (1) (3).docx
Documentele la ofertă
Formularul Standard al Documentului Unic de Achiziții Europene
12.11.20 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 3 103,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Satisface tuturor cerintelor Beneficiarului
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL SLAVENA LUX

Preţul ofertei: 3 422 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 3 423 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări