1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2020 14:54
până la 16.11.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 14:00
până la 26.11.2020 14:00
3
Licitaţie
de la 27.11.2020 13:00
până la 27.11.2020 13:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 268 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2020, 14:54 - 16 nov 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 14:00 - 26 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a utilajului BNM pentru anul 2021
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2020, 14:54
Data ultimilor modificări
11 nov 2020, 16:23
Achizitii.md ID
21030623
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_formular.doc
Criterii de eligibilitate
11.11.20 14:54
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
11.11.20 14:54
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
11.11.20 14:54
Lotul 3 - Servicii de deservire tehnică a AAC de birou
Data:
11 nov 2020, 16:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Diverse servicii de întreţinere şi de reparare- se presupune prin acest mesaj existenta unui act de diagnostica de defectiunilor ce urmeaza a fi inlaturate (reparatie)? Admitem acest fapt deoarece drept buget se indica o suma fixa, dar care poate fi valabila doar in cazul in lucrarilor de mentenanta, nu si de reparatie. Va rugam sa ne clarificati acest fapt- daca suma ofertei obligatoriu trebuiea sa includa mentenanta periodica si reparatia echipamentelor. Intrebarea valabila si pentru lot. nr.2 (ACC industriale si inalta precizie). Asteptam raspuns, va multumim.
Răspuns (11 nov 2020, 16:57):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea acordată. Da, fiecare deservire se finalizează cu un act de diagnostică în caz că s-au depistat careva defecțiuni. Conform caietului de sarcini, operatorii economici deservesc AAC și în caz de necessitate – le repară, iar costul pieselor (numai a pieselor) sunt acoperite de Beneficiar. A se vedea în documentația de atribuire „caietul de sarcini pentru fiecare lot separat”. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.