1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2020 16:42
până la 20.11.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2020 15:00
până la 15.12.2020 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 782 514,10 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2020, 16:42 - 20 nov 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2020, 15:00 - 15 dec 2020, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 82
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 83
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Școala primară 95
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Gimnazului ”Steleana Grama”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”Dacia”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul Liceul ”P.Zadnipru”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Școala primară nr.19”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul nr.74 Tohatin”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul ”Gimnaziul-grădinița Cruzești”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Ștefan Vodă”
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul L.T. ”Gh. Ghimpu”

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2020, 16:42
Data ultimilor modificări
11 nov 2020, 9:36
Achizitii.md ID
21030571
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf anunt_de_participare (1).semnat (1).pdf
tenderNotice
ATENȚIE pct.35 AC solicită în termen de 3 zile ca să prezentați pe suport de hârtie documentele menționate
10.11.20 16:42
doc.standart alimentarea 2021.docx
Documentele la ofertă
11.11.20 09:36
duae_0.doc
riskProvisions
11.11.20 09:36
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.