Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 64 461,50 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2020, 15:32 - 19 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2020, 9:00 - 23 nov 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pește
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agatiev Tamara
Telefonul de contact
024842019
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2020, 13:53
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 15:03
Valoarea estimată (fără TVA)
64 461,50 MDL
Achizitii.md ID
21030442
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4571, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, str. Țărmului 2B
Durata contractului
1 ian 2021 14:33 - 30 iul 2021 15:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peşte congelat „ hec”, CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Hereng slab sarat CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Peşte de mare congelat „sardina”fără cap CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
10.11.20 15:01
documentatia_standard_bunuri procurarea produselor alimentare pentru a i a 1 jumătate a anului 2021.docx
Documentele la ofertă
10.11.20 15:01
anunt de participare 09.11.2020.pdf anunt de participare 09.11.2020.pdf
tenderNotice
10.11.20 15:03
Documentele lotului
lotul 7.docx
9.11.20 15:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 16 818,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Viocris-Impex

Preţul ofertei: 16 911 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Discont-t SRL

Preţul ofertei: 18 880 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări