+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2020 16:51
până la 16.11.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2020 17:00
până la 27.11.2020 17:00
3
Licitaţie
de la 30.11.2020 14:00
până la 30.11.2020 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 894 399,19 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2020, 16:51 - 16 nov 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2020, 17:00 - 27 nov 2020, 17:00
Începutul licitației: 30 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a pragului din fața clădirii administrative a primăriei or. Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Primăria Cimișlia
Codul fiscal/IDNO
1007601005914
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Balaban
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2020, 11:56
Data ultimilor modificări
12 nov 2020, 17:16
Valoarea estimată (fără TVA)
894 399,19 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
17 887,98 MDL
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
28 nov 2020 16:12 - 30 dec 2021 16:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a pragului din fața clădirii administrative a primăriei or. Cimișlia CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
6.11.20 16:51
duae_pragul primăriei.semnat.pdf duae_pragul primăriei.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE semnat electronic
6.11.20 16:51
duae_pragul primăriei.doc
Documentele la ofertă
DUAE pentru completare de către operatorii economici
6.11.20 16:51
anunt_de_participare pragul primăriei.semnat (1).pdf anunt_de_participare pragul primăriei.semnat (1).pdf
tenderNotice
Anunțul de participare semnat electronic
10.11.20 14:31
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard semnată electronic
10.11.20 14:31
caiet de sarcini si schița.semnat.pdf caiet de sarcini si schița.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini și schița semnată electronic
12.11.20 17:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 651 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului corespunde cu criteriile de atribuire și a propus cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 652 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.C.Cimtermic

Preţul ofertei: 664 224,04 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări