1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2020 12:00
până la 11.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2020 09:00
până la 19.11.2020 08:30
3
Licitaţie
20.11.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2020, 12:00 - 11 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2020, 9:00 - 19 nov 2020, 8:30
Începutul licitației: 20 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- Procedura de marire a capacitatii de lucru a analizatorului Vitec2 Compact - Biomerieux de la 30 la 60 de carduri.
- Marirea capacitatii sectiunii de incubare a cardurilor;
- Reprogramarea de procesare a unui volum mai mare de probe, prin instalarea unui chip si suplimentarea cu casete.
- Instalarea calculatorului Vitec2V9.02 HP RP5810 PCW10+MONITOR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2020, 11:34
Data ultimilor modificări
6 nov 2020, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
480 MDL
Achizitii.md ID
21030357
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
23 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
- Procedura de marire a capacitatii de lucru a analizatorului Vitec2 Compact - Biomerieux de la 30 la 60 de carduri. - Marirea capacitatii sectiunii de incubare a cardurilor; - Reprogramarea de procesare a unui volum mai mare de probe, prin instalarea unui chip si suplimentarea cu casete. - Instalarea calculatorului Vitec2V9.02 HP RP5810 PCW10+MONITOR CPV: 51400000-6 - Servicii de instalare de echipament medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
3. duae_0.doc
Documentele la ofertă
6.11.20 12:00
1. anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
6.11.20 12:00
4. documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
6.11.20 12:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDICLIM AM

Preţul ofertei: 151 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări