Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
242 787,20 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2020, 16:02 - 9 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 nov 2020, 10:00 - 15 nov 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Echipament informatic și accesorii
Informația despre anulare
Motivul anulării
Au fost eronat indicate cantitățile produselor în lot și sumele loturilor
Data anulării
10 nov 2020, 11:58
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Furdui Doina
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2020, 16:02
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 11:58
Achizitii.md ID
21030275
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
4 nov 2020, 16:33
Subiectul întrebării:
Documentele atasate procedurii
Întrebare:
Buna ziua,
1. In cazul in care solicitati ca document obligator prezentarea DUAE, este necesar sa-l incarcati pe platforma, alaturi de Anuntul de participare.
2. Rugam sa argumentati necesitatea obligatorie de prezentare a: - Certificatului de la Fisc, - Ultimul Raport financiar, - Informatii generale despre ofertant. Informatiile din aceste documente se contine in DUAE, sau pot fi verificate on-line in timp real (de ex. certificatul de la fisc), sau, in baza art.64, alin.(4) al legii nr.131, aceste documente adiacente ati putea sa le solicitati suplimentar.
Răspuns (4 nov 2020, 16:40):
Bună ziua, DUAE a fost încărcat atît în format word cît și pdf semnat de conducător. Pentru a nu solicita suplimentar documentele menționate, rugăm să fie prezentate în același timp cu ofertele.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK