Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21030236
1
Perioada de actualizare
de la
04.11.2020 10:13
până la 14.11.2020 09:30
până la 14.11.2020 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.11.2020 09:30
până la 25.11.2020 09:30
până la 25.11.2020 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 667 720 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2020, 10:13 - 14 nov 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 nov 2020, 9:30 - 25 nov 2020, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2021, fructe și legume pentru simestru I anul 2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2020, 10:13
Data ultimilor modificări
10 nov 2020, 13:56
Achizitii.md ID
21030236
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 7 - Pește fără cap, fără măruntai, congelat (hec)
Buget: 116000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt mincare 2021.docx
Istoricul documentului
-
anunt mincare 2021.docx
ID: 433399b8-58f3-4690-8af9-f47178ec95fd
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 433399b8-58f3-4690-8af9-f47178ec95fd
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53
anunt mincare modificat.pdf
anunt mincare modificat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt mincare modificat.pdf
anunt mincare modificat.pdf
ID: 72b94e5a-8ee1-4b27-9513-5f585ceeb3ee
Documentele la ofertă
-
anunt mincare 2021.docx
ID: 72b94e5a-8ee1-4b27-9513-5f585ceeb3ee
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53
docum. prod. ali.docx
Istoricul documentului
-
docum. prod. ali.docx
ID: a2177b53-1a3d-4d20-bf6c-0a66dccff5ff
Documentele la ofertă
-
docum. prod. ali.docx
ID: a2177b53-1a3d-4d20-bf6c-0a66dccff5ff
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
10.11.20 13:53
Data:
4 nov 2020, 10:30
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Buna ziua.
1.Experienta ultimilor ani ne demonstreaza ca achiztiile pentru un an sunt periculoase pentru ambele parti la contract. Consideram ca AC este obligata sa analizeze toate aspectele si sa opereze modificari. O achizitie buna este pentru o perioada de 3 luni. Suntem martorii unui declin economic, devalorizare si instabilitate. Nimeni astazi nu poate face un pronostic asupra evolutiei preturilor.
Va solicitam respectuos sa revedeti perioada.
2.deasemenea, reiesind din practica, constituirea lotului dintr-un produs este costisitiare. Va propunem sa constituiti lotul din mai multe produse (de ex.: lefume, fructe, lactate etc.)
Răspuns (4 nov 2020, 10:45):
Grupul de lucru impreuna cu admnistratia IMSP SCTO, au avut practica de a desfasura procedurii trimestriale , simestriale si au fost momente cand institutia nu era asigurata cu produse alimentare, practica de 3 ani este mult mai sigur pentru institutie achizitia pentru un an. Pentru fructe si legume este de 6 luni.
Data:
4 nov 2020, 12:13
Subiectul întrebării:
solicitare
Întrebare:
Cum poate sa nu fie asigurata AC cu produse pe un termen de 3 sau 6 luni, dar pentru 12 luni-poate. Nu considerati ca este alogic. Este reala viceversa, deoarece OE pentru 3 luni poate face a analiza pentru ca sa detina cantitatea depozitata, ceea ce nu poate pentru 12 luni, pretul de cumprare este putin mai real de estimat decat pentru 12 luni. Riscurile pentru ambele parti sunt minime, pe cand pentru 12 luni pentru ambele parti sunt majore: AC risca sa ramana fara produse pentru ca OE nu poate livra fie pretul s-a ajorat, fie produsul nu este.
Răspuns (4 nov 2020, 13:24):
Practica arata invers, in urma desfasurarii licitatie trimestriale la unele loturi nu participa nimeni si erau cazuri cand eram nevoita sa apelez la contract de mica valoare.
Carne de pasăre
Data:
5 nov 2020, 13:27
Subiectul întrebării:
Suma lotului
Întrebare:
Conform documentației de atribuire suma lotului nr. 9 „Carne de pasare” este de 188000 lei, dar conform platformei achiziiții suma de 18 000 lei, modificați vă rog aceată eroare.
Răspuns (6 nov 2020, 09:48):
MII DE SCUZE, DAR MODIFICARI PROGRAMA NUMI PERMITE, PREZENTATI OFERTA DUPA SUMA INDICATA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE -188000 lei
Data:
5 nov 2020, 14:11
Subiectul întrebării:
Lot Carne de pasăre
Întrebare:
Referitor la lotul Carne de pasăre, dvs solicitați Șold de pui cu spată sau fără?
Răspuns (6 nov 2020, 09:50):
FARA SPATA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK