Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 335 475 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2020, 17:52 - 20 nov 2020, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2020, 11:30 - 11 dec 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ambalaj 0,5 litru, pachet polietelenă, fără grăsimi vegetale.
Produsul la data livrări să nu fie expirat mai mult 1/3 din termenul de valabilitate.
Se livrează cu transport special pentru lactate, cu regim termic special Standard: HG nr. 158 din 07.03.2019 Acte ce denota calitatea produsului: - Acte ce denota calitatea produsului: certificat de conformitate/ declarație de conformitate; Certificat sanitar-veterinar; certificate de calitate
Contract pentru executarea investigațiilor de laborator;
Certificat ISO Livrarea: Două ori în săptămănă în zilele de luni/miercuri pînă la ora 12:00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2020, 16:09
Data ultimilor modificări
17 nov 2020, 9:57
Valoarea estimată (fără TVA)
335 475 MDL
Achizitii.md ID
21030215
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 29 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chefir, 2,5% grăsime, prntru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 31500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
3.11.20 17:52
anunț de participare produse alimentare modificat.doc
tenderNotice
23.11.20 21:14
documentatia_standard redactat (1).docx
Documentele la ofertă
23.11.20 21:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA JLC

Preţul ofertei: 335 475 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 437 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Propunerea financiară conține prețuri care nu sînt un rezultat al liberei concurențe
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări