1
Perioada de actualizare
de la 03.11.2020 10:26
până la 12.11.2020 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2020 10:30
până la 24.11.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 916 666 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2020, 10:26 - 12 nov 2020, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2020, 10:30 - 24 nov 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de monitorizare a obiectelor mobile prin GPS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2020, 10:00
Data ultimilor modificări
4 nov 2020, 17:14
Achizitii.md ID
21030172
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
3.11.20 10:26
Documentatia standard servicii
Specificaţie tehnică
-
3.11.20 10:26
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
3.11.20 10:26
Anunt de participare1
Specificaţie tehnică
Anunt modificat
4.11.20 17:14
Data:
3 nov 2020, 15:52
Subiectul întrebării:
Întrebări la cerințele din caietul de sarcini.
Întrebare:
- Nu este foarte clar la ce refera gradul de protectie IP67 atata timp cat este mentionat langa prezenta sursei de alimentare interna a dispozitivului? - Afișare imediată a accidentelor rutiere cu implicarea autospecialelor IMSP CNAMUP. De unde si cum vom primii aceste informatii
Răspuns (4 nov 2020, 09:43):
Buna ziua. IP-67 prezintă grad de protecție la apă și praf. Afișare imediată a accidentelor rutiere cu implicarea autospecialelor IMSP CNAMUP - GPS utilat cu giroscop, care semnalizează impacturi agresive asupra automobilului.
Data:
6 nov 2020, 08:51
Subiectul întrebării:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog care este modul de plata al serviciilor.
Răspuns (6 nov 2020, 09:01):
Buna ziua. Conform pct. 3.7 din documentația de atribuire, achitarea va fi prin transfer, în decurs de 20 de zile bancare după livrarea și semnarea facturilor fiscale, lunar. O zi buna.
Data:
6 nov 2020, 09:03
Subiectul întrebării:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Întrebare:
Cum de inteles fraza? Perioada de montare se va considera termen de încercare pentru utilajul nou și nu va fi facturat de Prestator și achitat de către Beneficiar.
Răspuns (9 nov 2020, 10:49):
Citiți, Vă rog, integral articolul!
Data:
9 nov 2020, 09:46
Subiectul întrebării:
Intrebari si cerinte la caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, 1) in cazul deteriorarii a dispozitivului de catre persoane neautorizate de catre PRESTATOR, BENEFICIAR-ul va achita lucrarile de mentenanta si plata pentru dispozitiv in cazul deteriorarii partiale sau integrale? 2) Lucrarile de deservire ex. demontare - montare, s.a. : Vor fi achitate de catre BENEFICIAR ?
Răspuns (9 nov 2020, 15:00):
Buna ziua. 1. În cazul deteriorării dispozitivului GPS de către persoane neautorizate - angajate ale Beneficiarului, deteriorări depistate de Prestator și confirmate prin acte semnate de reprezentanți ai Beneficiarului, Beneficiarul va suporta cheltuielile de reparație sau montare-demontare a utilajului nou, costul acestuia, cît și cheltuilile de deplasare la fața locului. 2. Demontarea-montarea, deservirea utilajului, cît și mentenanța se fac din contul Prestatorului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.