1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2020 15:40
până la 07.11.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2020 11:00
până la 13.11.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 16.11.2020 14:18
până la 16.11.2020 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 106 540 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2020, 15:40 - 7 nov 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2020, 11:00 - 13 nov 2020, 16:00
Începutul licitației: 16 nov 2020, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația capitală a viceului de la etajul I din clădirea administrativă a Consiliului raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Apetrii Olga
Telefonul de contact
079103903
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2020, 15:30
Data ultimilor modificări
2 nov 2020, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
106 540 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 065,40 MDL
Achizitii.md ID
21030155
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Durata contractului
15 nov 2020 15:36 - 31 dec 2020 15:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a viceului de la etajul I din clădirea administrativă a Consiliului raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
lista cu cantitățile de lucrări lot ii.pdf lista cu cantitățile de lucrări lot ii.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini pentru Lotul II
2.11.20 15:40
lista de lucrări lot i birourile.pdf lista de lucrări lot i birourile.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini pentru Lotul I
2.11.20 15:40
duae_birouri.doc
Documentele la ofertă
2.11.20 15:40
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 88 494,03 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Îndeplinește toate condițiile de calificare precum și criteriul de evaluare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 91 639,32 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări