Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 69 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2020, 16:40 - 3 nov 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2020, 8:00 - 9 nov 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Coșul p/u gunoi cu volum de 30 litri:
2 stâlpi din țeavă cu dimens.de 25x25x2 mm cu capac din plastic;
bară de susținere 2 buc din țeavă de 20x20x2 mm
Talpa -2 buc din țeavă de 25x25x2mm L=120mm minim,
Osie -2 buc ;cerc cu O 6mm minim,
Fixator de poziție 1 buc;cerc cu O 6mm minim,
Coșul din foaie de oțel cu grosimea de min.1,5 mm,partea de sus a cilindrului întărită cu ziguri și dotată cu perforații,fundulcoșului ăntărit prin ranforcare și dotat cu 4 găuri cu diametru de 6-7 mm
Elementele vor fi vopsite cu email în 2 straturi pe grund:
Suportul coșului în negru
Coșul de gunoi în verde.
Pictograma va fi confecționată din aracal sau vopsea de culoare albă sau galbenă și amplasată pe coșul pentru gunoi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Lelic
Telefonul de contact
0258-22530:0258-23454:0258-22531
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2020, 13:02
Data ultimilor modificări
29 oct 2020, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
69 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21030036
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
11 nov 2020 15:49 - 31 dec 2020 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Urnă cu coș basculant (pentru betonare) CPV: 44600000-6 - Cisterne, rezervoare şi containere; radiatoare şi boilere pentru încălzire centrală
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop (1) (2).semnat.pdf documentatia_standard_cop (1) (2).semnat.pdf
Criterii de evaluare
documentatia_standard
29.10.20 16:40
duae_0 (2).doc
Documentele la ofertă
duae
29.10.20 16:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Gecri

Preţul ofertei: 63 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări