1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2020 10:06
până la 09.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2020 09:00
până la 19.11.2020 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 877 107 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2020, 10:06 - 9 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2020, 9:00 - 19 nov 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare (Cantina, bufet) 1

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2020, 10:06
Data ultimilor modificări
30 oct 2020, 10:02
Achizitii.md ID
21030022
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
29 oct 2020, 12:45
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Va salutam. Venim cu propunerea sa revedeti perioada de livrare, reiesind din faptul unei instabilitati eminente. Este imprevizibil a face un pronostic pentru mai mult de 1 luna, nu tocmai pentru un an. La fel va sugeram sa alcatuiti loturile din mai multe produse (legume, fructe etc.)
Răspuns (29 oct 2020, 13:12):
Și noi vă salutăm. Vă comunicăm că cerințele au fost înaintate de către persoana responsabilă în domeniul alimentar, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților, acestea fiind întocmite conform necesităților IMSP IMU întru asigurarea instituției cu produsele alimentare în termenul stabilit în documentație.
Data:
29 oct 2020, 13:26
Subiectul întrebării:
clarificari la loturi
Întrebare:
Clasificati produsele dupa categorii legume,fructe,bacanie, carne etc fiindca fiecare participare la lot necesita achitare,micsorati prin grupare numarul de loturi
Răspuns (29 oct 2020, 13:36):
vă aducem la cunoștință că cerințele au fost intocmite conform necesităților IMSP IMU, oferind oricărui ofertant accesul egal și liber la procedura de atribuire ce nu ar restrânge concurenta între operatorii economici,
Data:
29 oct 2020, 13:28
Subiectul întrebării:
clarificari la loturi
Întrebare:
ati publicat 70 loturi asata costa bani
Răspuns (29 oct 2020, 13:42):
Instituția are nevoie de produse alimentare pentru anul 2021. Nu putem anula procedura din motiv că sunt 70 loturi sau să facem 2 loturi pentru cele 165 poziții publicate. Au fost comasate cât se poate de posibil. O zi frumoassă
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.