1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2020 16:18
până la 07.11.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2020 14:00
până la 18.11.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2020, 16:18 - 7 nov 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2020, 14:00 - 18 nov 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consumabile pentru Datacard
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Comerzan
Telefonul de contact
022-250-932
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2020, 16:02
Data ultimilor modificări
30 oct 2020, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
16 666,66 MDL
Achizitii.md ID
21030010
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
1 ian 2021 16:10 - 30 dec 2021 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile pentru Datacard CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
28.10.20 16:18
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
28.10.20 16:18
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
28.10.20 16:18
duae.doc
Documentele la ofertă
28.10.20 16:18
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
28.10.20 16:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 20 820 MDL
Statut: Învingător
Motivul: prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Elbit

Preţul ofertei: 150 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lotul nr. 3 Consumabile pentru Datacard
Data:
2 nov 2020, 15:44
Subiectul întrebării:
Lotul nr. 3
Întrebare:
Buna ziua! Aveti nevoie de 1000 carduri sau banda de imprimare pentru 1000 carduri ? De care standard aveti nevoie em marine sau mifare?
Răspuns (3 nov 2020, 09:44):
Bună ziua! În caietul de sarcini este indicat setul de consumabile care include Color Ribon (Four-color print ribon), Printer Ribon (Retransfer film) și Topcoat Clear (lenta de laminare). În set nu sunt prevăzute carduri, pentru că nu sunt necesare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări