1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2020 11:55
până la 07.11.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2020 09:00
până la 18.11.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 429 775,33 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2020, 11:55 - 7 nov 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2020, 9:00 - 18 nov 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2020, 10:41
Data ultimilor modificări
27 oct 2020, 11:55
Valoarea estimată (fără TVA)
429 775,33 MDL
Achizitii.md ID
21029897
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
20 nov 2020 11:32 - 31 dec 2020 11:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Str.Albișoara, 80-4, Schimbul rețelelor de apă rece, apă caldă CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Str.Kiev, 2, Schimbul rețelelor de apă rece, apă caldă și canalizare CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
kiev_2.semnat.pdf
27.10.20 11:55
albisoara_80_4.semnat.pdf
27.10.20 11:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTELLIGENCE PRO-CONSTRUCT

Preţul ofertei: 253 323,51 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 259 676,29 MDL
Statut: Învingător
Motivul: potrivit deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC,,Elinatcons”SRL

Preţul ofertei: 293 125,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Serpavis SRL

Preţul ofertei: 429 703,18 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări