1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2020 10:26
până la 06.11.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.11.2020 14:00
până la 17.11.2020 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 200 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2020, 10:26 - 6 nov 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 nov 2020, 14:00 - 17 nov 2020, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În borcane pînă la 1 Kg, HG nr.520 din 22.06.2010,Grafic de livrare: 1 dată pe lună, la comandă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2020, 10:08
Data ultimilor modificări
30 oct 2020, 11:41
Valoarea estimată (fără TVA)
2 200 MDL
Achizitii.md ID
21029888
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pastă de roşii 25% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Criterii de eligibilitate
27.10.20 10:26
anunț de participare.docx
tenderNotice
30.10.20 11:41
produse alimentare 2021.docx
Documentele la ofertă
30.10.20 11:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 2 549 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 2 715 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 2 877,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări