1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2020 17:49
până la 28.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2020 10:00
până la 30.10.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 725 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2020, 17:49 - 28 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2020, 10:00 - 30 oct 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Caiet – registru 96 file
Caiete (A4) 48 file
Caiete (A5) 48 file
Caiete (A5) 96 file
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2020, 17:14
Data ultimilor modificări
27 oct 2020, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
725 MDL
Achizitii.md ID
21029875
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
2 nov 2020 17:18 - 30 dec 2020 17:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou Lotul nr. 3 CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 498,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții, în baza criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - Prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, precum și în cadrul examinării mostrelor, a decis atribuirea contractului de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, operatorilor economici: 1) ”Radop Opt” SRL pentru loturile: Lot 1 cu suma fără TVA 1524,83 lei; Lot 2 cu suma fără TVA 1058,36 lei; Lot 3 cu suma fără TVA 498,12 lei; Lot 5 cu suma fără TVA 1186,18 lei; Lot 6 cu suma fără TVA 3748,03 lei; Lot 8 cu suma fără TVA 672,89 lei; Lot 9 cu suma fără TVA 1162,67lei; cu suma totală a contractului de valoare mică 9851,08 lei fără TVA/ 11821,30 lei cu TVA. 2) ”Birovits” SRL pentru loturile: Lot 4 cu suma fără TVA 1128,10 lei; Lot 7 cu suma fără TVA 10687,00 lei; Lot 10 cu suma fără TVA 2122,30 lei; cu suma totală a contractului de valoare mică 13937,40 lei fără TVA/ 16724,88 lei cu TVA;
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 585,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări