1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2020 13:00
până la 09.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.11.2020 10:00
până la 23.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 22 725 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2020, 13:00 - 9 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 nov 2020, 10:00 - 23 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 929 din 31.12.2019.
Mărar proaspăt, de culoare verde, fără miros și gust străin, fără mucegai. Livrarea 2 (două) ori pe săptămână, de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. La livrare din roada ultimului sezon de recoltare. Perioada 01.01.2021-30.06.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2020, 11:41
Data ultimilor modificări
28 oct 2020, 8:53
Valoarea estimată (fără TVA)
22 725 MDL
Achizitii.md ID
21029845
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 11:48 - 29 iun 2021 12:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mărar proaspăt. CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
26.10.20 13:00
contract model.docx
Model de сontract
26.10.20 13:00
duae_0.doc
Documentele la ofertă
26.10.20 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 24 016,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 24 166,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 25 745,83 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări