1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2020 15:30
până la 05.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2020 10:00
până la 19.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 245 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 15:30 - 5 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2020, 10:00 - 19 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 221 din 16.03.2009. GOST 20057-96.
Peşte ,,Merluciu” Hec congelat, fără cap, fără coadă și măruntae, în stare eviscerată 0,35-0,5 kg.
Fără impurități și miros străin, apa 2-4 %. Livrarea 3 (trei) ori pe lună de la ora 7:00 până la ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2021-30.06.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 15:21
Data ultimilor modificări
27 oct 2020, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
245 000 MDL
Achizitii.md ID
21029762
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 15:24 - 29 iun 2021 15:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peşte „Merluciu” Hec. CPV: 15200000-0 - Peşte preparat şi conserve de peşte
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
22.10.20 15:30
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
22.10.20 15:30
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
27.10.20 15:00
duae_0.doc
Documentele la ofertă
27.10.20 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 191 450 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Viocris-Impex

Preţul ofertei: 191 800 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 214 550 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 219 310 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări