Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21029727
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
47 290,27 MDL
Perioada clarificărilor:
22 oct 2020, 12:09 - 29 oct 2020, 13:36
Perioada de depunere a ofertelor:
29 oct 2020, 13:36 - 6 nov 2020, 13:36
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de dezvoltare a sistemului informaţional automatizat „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” (SIA „RIMT”)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 12:09
Data ultimilor modificări
6 nov 2020, 13:36
Achizitii.md ID
21029727
MTender ID
CPV
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de dezvoltare a sistemului informaţional automatizat „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” (SIA „RIMT”)
Buget: 47290.27 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
26 oct 2020, 14:37
Subiectul întrebării:
Anexa 2 - lipsă
Întrebare:
În anunțul achiziției se menționează Anexa 2, care lipsește din lista de documente. Și anume în această Anexă presupunem că sunt descrise cerințele față de sistem. În lipsa acestei Anexe perioada de clarificări nu are sens și considerăm ar trebuie republicat anunțul achiziției.
Răspuns (27 oct 2020, 13:36):
În conformitate cu prevederile art. 34 alin. (3) din Legea 131/2015 privind achiziţiile publice, precum şi conform documentaţiei de atribuire (Anunţul de participare şi Documentaţia standard) publicată pe platformă, cerinţele obligatorii faţă de serviciile de dezvoltare a sistemului informaţional automatizat „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” din Anexa nr. 2 la Anunțul de participare se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice (str. A.Puşkin, 42, mun. Chișinău), în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conţină următoarea informaţie: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare.
Condiţia respectivă se regăseşte pe prima pagină a Anunţului de participare, textul acesteia fiind de culoare rosie.
Data:
26 oct 2020, 15:29
Subiectul întrebării:
Anexa 2
Întrebare:
Buna ziua,
Anexa 2 lipsește!
Răspuns (27 oct 2020, 13:36):
În conformitate cu prevederile art. 34 alin. (3) din Legea 131/2015 privind achiziţiile publice, precum şi conform documentaţiei de atribuire (Anunţul de participare şi Documentaţia standard) publicată pe platformă, cerinţele obligatorii faţă de serviciile de dezvoltare a sistemului informaţional automatizat „Registrul identificărilor mijloacelor de transport” din Anexa nr. 2 la Anunțul de participare se prezintă la solicitarea operatorului economic, la sediul Agenţiei Servicii Publice (str. A.Puşkin, 42, mun. Chișinău), în baza cererii persoanei împuternicite cu prezentarea actului de identitate şi, după caz, a extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice pentru administrator sau a procurii speciale pentru mandatar. Cererea trebuie să conţină următoarea informaţie: denumirea operatorului economic, adresa, numărul telefonului de contact, menţiunea privind împuternicirile persoanei semnatare. Condiţia respectivă se regăseşte pe prima pagină a Anunţului de participare, textul acesteia fiind de culoare rosie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK