Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 672 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 10:37 - 1 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2020, 10:00 - 20 nov 2020, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanție a subsistemului de echipamente DELL, Hitachi și HPE

Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru decide de a fi anulată procedura dată de achiziție:
- în temeiul art 71 alin. (1), lit. c) pentru Lotul 1 - oferta depusă nu a fost elaborată în conformitate cu cerințele cuprinse în documentația de achiziție;
- în temeiul art. 71 alin. (1), lit. d) pentru Lotul 2 - a fost depusă ofertă neadecvată, inacceptabilă și neconformă, inclusiv - valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Totodată, grupul de lucru pentru achiziții decide de a iniția procedura de achiziție în mod repetat.
Data anulării
1 dec 2020, 15:59
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 10:37
Data ultimilor modificări
1 dec 2020, 15:59
Achizitii.md ID
21029708
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.