Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 89 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 9:17 - 26 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2020, 10:00 - 28 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1.1. Servicii internet nelimitat - Conexiune la Internet:
Tipul canalului fizic: fibră optică (până în sediul Abonatului);
Infrastructura de acces: doar prin rețele subterane;
Echipamentul corespunzător pentru prestarea serviciilor de acces la internet – gratuit;
Viteza de acces la resurse Internet Globale fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download);
Viteza de acces la toate resursele Internet din Moldova (MD-IX) fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download);
Perioada de prestare a serviciilor de acces la Internet: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Fiabilitatea și stabilitatea pentru fiecare conexiune: minim 99 %;
Posibilitatea utilizării a minim 5 adrese IP reale;
Conexiune de rezervă la internet: prin rețele de telefonie mobilă cu tehnologie 3G(+)/4G(+) (internet connection back-up) cu trafic inclus minim 15 GB (Gigaocteți) și viteza după expirarea traficului inclus minim 512 kbps;
Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică;
Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent;
Condiții de testare: în mod gratuit cu viteza: minim 300 Mbps pentru toată perioada de testare, minim 1 Gbps pentru cel puțin o săptămână în timpul unui test deplin, instalarea și configurarea conexiunii trebuie finalizată cu o zi înainte de începutul perioadei de testare.
Lot 1.2. Servicii televiziune digitală - Conexiune de Televiziune Digitală (puncte de conectare pentru televizoare):
Cantitatea de canale: minim 130 canale, dintre care minim 30 în format HD;
Echipament: gratuit pentru fiecare conexiune de televiziune digitală;
Funcții interactive: pauză, înregistrare, reluare programe, vizionarea programelor în reluare fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare;
Canal propriu al Beneficiarului: crearea și furnizarea canalului propriu informativ al Beneficiarului (SCR) inclus în grila de canale pentru vizionarea exclusivă în rețeaua Beneficiarului, posibilitatea încărcării și gestionării de către personalul Beneficiarului a conținutului video propriu informativ prin canalul propriu și difuzarea acestuia la toate conexiunile de televiziune digitală fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare;
Posibilitatea extinderii numărului de conexiuni;
Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică;
Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie;
Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent;
Condiții de testare: în mod gratuit și cu grila completă (130 canale (30HD) + 1 canal propriu) pentru toată perioada de testare pentru 2 conexiuni de televiziune digitală: Blocul Principal, etajul 2 incinta Serviciului Informațional și Telecomunicații – 1 conexiune, și Blocul Principal, etajul 1 (intrarea din Holul central), laborator – 1 conexiune. Finalizarea instalărilor și configurărilor conexiunilor pentru toate celelalte televizoare se vor finaliza până la 30 decembrie anul curent.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 9:08
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 11:54
Valoarea estimată (fără TVA)
89 500 MDL
Achizitii.md ID
21029706
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2021 09:13 - 30 dec 2021 09:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1.1. Servicii internet nelimitat - Conexiune la Internet: Tipul canalului fizic: fibră optică (până în sediul Abonatului); Infrastructura de acces: doar prin rețele subterane; Echipamentul corespunzător pentru prestarea serviciilor de acces la internet – gratuit; Viteza de acces la resurse Internet Globale fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download); Viteza de acces la toate resursele Internet din Moldova (MD-IX) fără limită de trafic: minim 1 Gbps încărcare (upload) și minim 1 Gbps descărcare (download); Perioada de prestare a serviciilor de acces la Internet: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; Fiabilitatea și stabilitatea pentru fiecare conexiune: minim 99 %; Posibilitatea utilizării a minim 5 adrese IP reale; Conexiune de rezervă la internet: prin rețele de telefonie mobilă cu tehnologie 3G(+)/4G(+) (internet connection back-up) cu trafic inclus minim 15 GB (Gigaocteți) și viteza după expirarea traficului inclus minim 512 kbps; Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică; Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent; Condiții de testare: în mod gratuit cu viteza: minim 300 Mbps pentru toată perioada de testare, minim 1 Gbps pentru cel puțin o săptămână în timpul unui test deplin, instalarea și configurarea conexiunii trebuie finalizată cu o zi înainte de începutul perioadei de testare. CPV: 72400000-4 - Servicii de internet
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Lot 1.2. Servicii televiziune digitală - Conexiune de Televiziune Digitală (puncte de conectare pentru televizoare): Cantitatea de canale: minim 130 canale, dintre care minim 30 în format HD; Echipament: gratuit pentru fiecare conexiune de televiziune digitală; Funcții interactive: pauză, înregistrare, reluare programe, vizionarea programelor în reluare fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare; Canal propriu al Beneficiarului: crearea și furnizarea canalului propriu informativ al Beneficiarului (SCR) inclus în grila de canale pentru vizionarea exclusivă în rețeaua Beneficiarului, posibilitatea încărcării și gestionării de către personalul Beneficiarului a conținutului video propriu informativ prin canalul propriu și difuzarea acestuia la toate conexiunile de televiziune digitală fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare; Posibilitatea extinderii numărului de conexiuni; Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică; Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; Perioada de testare: de la 01 decembrie până la 31 decembrie anul curent; Condiții de testare: în mod gratuit și cu grila completă (130 canale (30HD) + 1 canal propriu) pentru toată perioada de testare pentru 2 conexiuni de televiziune digitală: Blocul Principal, etajul 2 incinta Serviciului Informațional și Telecomunicații – 1 conexiune, și Blocul Principal, etajul 1 (intrarea din Holul central), laborator – 1 conexiune. Finalizarea instalărilor și configurărilor conexiunilor pentru toate celelalte televizoare se vor finaliza până la 30 decembrie anul curent. CPV: 72400000-4 - Servicii de internet
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
informatii suplimentare.pdf informatii suplimentare.pdf
Specificaţie tehnică
informatii suplimentare
22.10.20 09:17
tabel oferta.xlsx
Specificaţie tehnică
tabel oferta
22.10.20 09:17
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
22.10.20 09:17
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt_de_participare
22.10.20 09:17
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

StarNet Solutii S.R.L.

Preţul ofertei: 77 900 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA Moldtelecom

Preţul ofertei: 81 200 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări