1
Perioada de actualizare
de la 16.10.2020 19:43
până la 26.10.2020 19:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2020 19:30
până la 20.11.2020 19:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 oct 2020, 19:43 - 26 oct 2020, 19:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2020, 19:30 - 20 nov 2020, 19:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hîrtie specială
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oală Andrei
Telefonul de contact
068011113
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2020, 19:36
Data ultimilor modificări
20 oct 2020, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
4 700 000 MDL
Achizitii.md ID
21029502
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 ian 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hîrtie specială CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 22500.0
Unități de măsură: Tona-numar
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
20.10.20 08:41
documentatia_standard_.docx
Documentele la ofertă
20.10.20 08:41
anunt de participare hirtia speciala.pdf anunt de participare hirtia speciala.pdf
Documentele la ofertă
20.10.20 08:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 3 552 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 4 101 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă și acceptată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări