Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 419 911,15 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2020, 16:54 - 11 nov 2020, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2020, 0:00 - 14 nov 2020, 0:00
Începutul licitației: 16 nov 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Efectuarea lucrări de creare a plantației forestiere de protecție din cadrul primăriei Ciolacu Nou.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5918, MOLDOVA, Făleşti, s.Ciolacu Nou, s. Ciolacu Nou r. Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Hîrbu
Telefonul de contact
067431341
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2020, 12:48
Data ultimilor modificări
26 nov 2020, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
419 911,15 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21029418
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5918, MOLDOVA, Făleşti, s.Ciolacu Nou, s. Ciolacu Nou r. Falesti
Durata contractului
16 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de creare a plantației forestiere de protecție din cadrul primăriei Ciolacu Nou CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultură
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE semnat
6.11.20 16:54
documentatia_standard_lucrari .semnat.pdf documentatia_standard_lucrari .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentație standard lucrări
6.11.20 16:54
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Documentele la ofertă
FDA
6.11.20 16:54
caiet de sarcini împădurire.semnat.pdf caiet de sarcini împădurire.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini împădurire
6.11.20 16:54
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.11.20 16:54
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
6.11.20 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DANIGASING

Preţul ofertei: 419 911 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări