1
Perioada de actualizare
de la 14.10.2020 10:48
până la 02.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.11.2020 10:00
până la 19.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 549 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 oct 2020, 10:48 - 2 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 nov 2020, 10:00 - 19 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 oct 2020, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
4 549 000 MDL
Achizitii.md ID
21029374
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, Bucuriei 12a
Durata contractului
30 nov 2020 02:00 - 31 iul 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a drumului R9 R14-Șoldănești-R20 (tronson Rogojeni-Șoldănești-Țareuca), km 0,0-45,28 CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt participare proiectare R9 R14 Șoldănești-R20 engleza
Documentele la ofertă
Anunt de participare Engleza
14.10.20 10:48
DUAE lucrari proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Criterii de evaluare
DUAE
14.10.20 10:48
Documente licitatie proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Documentele la ofertă
DL
14.10.20 10:48
FDA proiectare R9 R14 Șoldănești-R20 engleza
Documentele la ofertă
FDA Engleza
14.10.20 10:48
Anunt de participare proiectare R9 R14 Șoldănești-R20
Documentele la ofertă
Anunt de participare
14.10.20 10:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Universcons

Preţul ofertei: 4 466 784 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.,,Administraţia de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1602661061897 din 30.11.2020 ce ţine de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1602661061897 din 19.11.2020, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru executarea lucrărilor de reparație a drumului R9 R14-Șoldănești-R20 (tronson Rogojeni-Șoldănești-Țareuca), km 0,0-45,28, vă comunicăm următoarele: Oferta câştigătoare este cea care întruneşte toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț cu corespunderea cerințelor înaintate a fost propus de operatorul economic S.R.L.,,Universcons” fiind în asociere cu S.R.L.,,Astral-Proiect” în sumă de 4 466 784,00 (patru milioane patru sute șaizeci și șase mii șapte sute optzeci și patru lei, 00 bani) fără TVA și 5 360 140,80 (cinci milioane trei sute șaizeci mii una sută patruzeci lei, 80 bani) cu TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi echipamente specializate care urmează a fi antrenate la execuţia lucrărilor. De asemenea, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 4 548 505 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări