Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21029341
1
Perioada de actualizare
de la
13.10.2020 12:46
până la 21.10.2020 13:55
până la 21.10.2020 13:55
2
Propunerea ofertelor
de la
21.10.2020 13:55
până la 27.10.2020 12:55
până la 27.10.2020 12:55
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
814 100 MDL
Perioada clarificărilor:
13 oct 2020, 12:46 - 21 oct 2020, 13:55
Perioada de depunere a ofertelor:
21 oct 2020, 13:55 - 27 oct 2020, 12:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s.Miciurin, r-nul Drochia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5221, MOLDOVA, Drochia, s.Miciurin, s.Miciurin r-l Drochia
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2020, 12:46
Data ultimilor modificări
18 oct 2020, 18:55
Achizitii.md ID
21029341
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
13.10.20 12:46
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
13.10.20 12:46
Data:
18 oct 2020, 18:55
Subiectul întrebării:
calificare
Întrebare:
Contract privindservicii de prelucrare a deseurilor. Cu cine trebuie sa fie incheiat acest contract? Ce deseuri ramin in urma efectuarii lucrarilor de iluminat public? Este nevoie oare de acest contract?
Răspuns (19 oct 2020, 13:55):
In urma executarii lucrarilor de iluminare stradala ramin deseuri care trebuie sa fie evacuate de catre operatorul economic.Din acest motiv este necesar ca operatorul economic sa detina contract privind servicii de prelucrare a deseurilor,s-au sa depuna scrisoare de garantie privid evacuarea deseurilor din santier.
Data:
19 oct 2020, 15:44
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
(RpEN05A Montarea pilonilor) este norma Lucrari de reparatii nici ca cum nu la instalarea pilonlor noi,dvs considerati ca cu 160 lei este posibil de montat un pilon armat?
Răspuns (21 oct 2020, 09:53):
Vă rugăm respectuos să pregătiți oferta în conformitate cu cerințele documentelor de atribuire.
Data:
21 oct 2020, 08:59
Subiectul întrebării:
CLARIFICARI
Întrebare:
Buna ziua. la PT 124 F3, PT408 F2, CONDUCTOR SIP nu v-a fi montat? lipseste si ca material si ca montaj
Răspuns (21 oct 2020, 09:54):
Conductor SIP este existent.
Data:
21 oct 2020, 09:29
Subiectul întrebării:
referitor la procedurii
Întrebare:
termenul de executie i doar 30 zile ?
Răspuns (21 oct 2020, 09:54):
Vă rugăm respectuos să pregătiți oferta în conformitate cu cerințele documentelor de atribuire.
Data:
21 oct 2020, 13:40
Subiectul întrebării:
referitor la lista de cantitati
Întrebare:
din pacate in norma RpEN05A, la montare piloni nu contine nici macarale, nici autospeciale, doar muncitorul...aceasta norma este incompleta. cine a elaborat caietul nu s-a informat bine
Răspuns (21 oct 2020, 13:42):
Vă rugăm respectuos să pregătiți oferta în conformitate cu cerințele documentelor de atribuire.
Data:
21 oct 2020, 13:41
Subiectul întrebării:
referitor la procedurii
Întrebare:
daca SIP este existent, lucrari de demontare capete...conectari...?
Răspuns (21 oct 2020, 13:42):
Vă rugăm respectuos să pregătiți oferta în conformitate cu cerințele documentelor de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK