1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2020 11:40
până la 18.11.2020 13:10
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2020 13:10
până la 21.11.2020 15:10
3
Licitaţie
de la 23.11.2020 14:00
până la 23.11.2020 14:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2020, 11:40 - 18 nov 2020, 13:10
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2020, 13:10 - 21 nov 2020, 15:10

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

lucrări de reparație și reconstrucția parțială a etajului 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorel Pocriciuc
Telefonul de contact
+37322438237; +37360740772
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2020, 11:40
Data ultimilor modificări
28 oct 2020, 13:05
Achizitii.md ID
21029327
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
lucrări de reparație
Buget: 7000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
3_ gaze medicale.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
1_solutii arhitecturale.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
2_retele de apa si canalizare.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
anunț.pdf anunț.pdf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
7_semnalizare si comunicatii.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
8_semnalizare antiincendiu.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
documentatie standard.doc
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
4_incalzire si ventilare.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
6_iluminat electric.echipament de forta.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
5_iluminat electric interior.rtf
Documentele la ofertă
13.10.20 11:40
Data:
28 oct 2020, 13:05
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
punctul 13 Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare, degeaba lati inclus. O sa aveti contestatii pe acest punct. Cum o sa evoluati, fara sa indicati clar criteriul dat? Sau dupa cum va va conveni? Daca cistiga firma care trebuie nu o cereti iar daca va fi pe 1 loc firma care nu sa inteles cu voi se poate de solicitat si inca cu cerinte aberante?
Răspuns (28 oct 2020, 13:54):
Stimate OE, platforma MTender este destinată pentru petrecerea procedurilor de achiziții cu maximă transparență iar compartimentul clarificări este destinat pentru a răpunde participanților la întrebările adresate pe marginea procedurii și nu pentru diferite acuzații neprobate. Autoritatea contractantă consideră învinuirile aduse de către DVS ca nefondate ce denigrează imaginea instituției. Reieșind din situația creată Vă informăm că IMSP SCM Sfănta Treime se va adresa deținătorului platformei cu scopul identificării respectivului operator economic cu atragerea ulterioară a acestuia într-un litigiu pe marginea acuzațiilor aduse.
Data:
28 oct 2020, 22:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. La devizul nr. 1 ,,Solutii arhitecturale,, poz. 26,27,28 ati solicitat usi glisante cu deschidere automata. Intrebarea mea este: utilajul pentru deschiderea uselor il includem in resurse, sau in costul vitrliilor? sau ar trebui de introdus o pozitie nouă in deviz cu aceste mecanisme de deschidere automata?
Răspuns (29 oct 2020, 10:26):
Buna ziua, În devizul nr. 1 ”Solutii arhitecturale”, la poz. 26, 27, 28, costul utilajului pentru deschiderea automată a ușilor glisante urmează a fi inclus în costul vitraliilor.
Data:
29 oct 2020, 13:20
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
perioada de garantie nu vi se pare exagerata? de ce nu 100 de ani?
Răspuns (29 oct 2020, 13:28):
Buna ziua, dacă aveți așa posibilitate suntem de acord
Data:
29 oct 2020, 13:24
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
cerinte adecvate indicati. pe putine materiale de la producator este asa garantie.
Răspuns (29 oct 2020, 13:31):
vă mulțumim pentru informație
Data:
29 oct 2020, 13:26
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
si asa lucrari in patru lui putin probabil se vor executa. o sa verificam dupa desemnarea cistigatorului cum se executa lucrarile in 4 luni maximum si minimum in cite luni real. pentru ASA CUM ATI MENTIONAT sa va atragem ulterior într-un litigiu pe marginea cerintelor dumneavoastra.
Răspuns (29 oct 2020, 13:32):
.........
Data:
5 nov 2020, 17:33
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
Buna ziua, Piublicati, va rog, proiectul de executie, sau minimum plansele cu tamplarie (usi), deoarece in caietul de sarcini nu contine descrierea si face referinta la proiectul de executie.
Răspuns (6 nov 2020, 07:50):
Buna ziua, vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef
Data:
6 nov 2020, 12:32
Subiectul întrebării:
Proiectul de execuție
Întrebare:
Re: Buna ziua, vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef. Ne-am apropiat de inginerul:sef. Am văzut proiectul. Sunt foarte mari neconcordante intre caietul de sarcini și proiectul de execuție. Nu e clar cum sa facem oferta pentru uși. Toți ofertanții sunt puși în situația data. De exemplu usa U2. In proiect este indicata usa medicla CPL (usa din masa plastica), iar în descriere este indicata usa din otel zincat vopsit cu cutie care cuprinde peretele (охватывающее). Nu este indicata lățimea cutiei, usile trebuie sa fie cu deschidere automatizata din ambele părți si cu protecție radiologica X-RAY, si prag ascuns. In caietul de sarcini nu sunt indicate aceste caracteristici. Este indicata Usa intr-un canat cu profil de aluminiu cu sticla (1400x2000). Astfel de uși intr-un canat nu exista. Deci se bat cap în cap descrierea din caietul de sarcini cu descrierea din proiect. Dacă facem conform caietului de sarcini, prețul va fi X. Conform proiectului- prețul poate fi pana la 10X. Este risc mare ca va fi contestație si din partea ofertanților care vor face oferta conform proiectului și din partea ofertanților care fac oferta conform caietului de sarcini. Conform experientei, astfel de licitatii se anulează de către ANSC, in caz dacă sunt contestate. Dar cea mai mare problema va fi in proces de realizare, ca caietul de sarcini, care este parte componenta a contractului nu va corespunde cu proiectul. Va rugam sa prezentați o descriere actualizata, care sa corespunda cu cerințele beneficiarului si sa fie utilizata de către toți ofertanții.
Răspuns (6 nov 2020, 13:00):
Buna ziua, stimate operator economic, înțelegem că poate nu totul este perfect inclusiv și unile momente ce le descrieți, însă licitația a fost publicată pe platformă la data de 13.10.2020, ați avut timp necesar ca să interveniți cu careva clarificări pentru ajustarea anumitori poziții. DVS solicitați niște acțiuni la data de 06.11.2020, cînd practic au mai rămas doar cîteva ore pînă la perioada de depunere a ofertelor. Ne pare rău, dar reieșind din termenii restrînși pentru valorificarea mijloacelor bănești acordate de către fondator instituției, careva schmbări nu vor fi operate.
Data:
6 nov 2020, 13:40
Subiectul întrebării:
Re: Proiectul de executie
Întrebare:
Acest raspuns contravine HG 638/2020. art. 12. Operatorul economic are dreptul să solicite autorității contractante clarificări pe marginea documentației de atribuire. La orice solicitare de acest fel, autoritatea contractantă răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități și cât mai repede posibil, conform art. 35 din Legea nr. 131/2015. Art 33, alin 4). (4) În procesul de comunicare, autoritatea contractantă nu va discrimina niciun operator economic în legătură cu informaţiile comunicate, iar documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici în acelaşi volum şi cu un conţinut identic. Termenul de obtinere a clarificarilor este 09.11.2020. Art. 19, alin (7) al legii Nr. 131/2015. Dacă după publicarea anunțului de participare, dar înainte de expirarea termenului-limită de depunere a ofertelor, apare necesitatea de corectare a acestuia, anunțul corectat va fi publicat în aceleaşi mijloace de informare în masă şi va avea aceeaşi valoare ca şi anunțul original. În acest caz, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor pentru a permite potenţialilor ofertanţi să efectueze modificările necesare. În cazul în care, indiferent de motiv, caietul de sarcini şi documentele sau informaţiile suplimentare, deşi solicitate în timp util, nu au fost furnizate sau au fost furnizate incomplet în termenele stabilite de prezenta lege ori în cazul în care ofertele nu pot fi formulate decît în urma unei vizite la faţa locului sau după consultarea pe loc a unor documente anexate la caietul de sarcini, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor astfel încît toţi operatorii economici interesaţi să poată avea acces la toate informaţiile necesare pentru formularea ofertelor. Va rugam, sa respectati legislatia in vigoare, si sa raspundeti clar la intrebarile de mai sus.
Răspuns (6 nov 2020, 14:39):
.....
Data:
6 nov 2020, 13:54
Subiectul întrebării:
Re: Proiect de executie
Întrebare:
Va rugam sa prezentati clarificari la intrebarea de mai sus privind usile si sa prelungiti termenul pentru clarificari si de depunere a ofertelor, conf. Art. 19 alin (7) al legii nr. 131/2015.
Răspuns (6 nov 2020, 14:39):
.......
Data:
6 nov 2020, 14:55
Subiectul întrebării:
Re: proiect de executie
Întrebare:
Din cauza arogantei dvs. si faptului ca inclacati legislația cu privire la achiziții publice, suntem nevoiți sa contestam documentația de atribuire la ANSC, iar termenul de depunere a ofertelor va fi prelungit pana la obținerea unui răspuns de la ANSC.
Răspuns (6 nov 2020, 16:21):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Data:
6 nov 2020, 15:19
Subiectul întrebării:
autoritatea contractanta
Întrebare:
Etapele în care operatorul economic poate depune contestație (exemple): 1. În perioada premergătoare deschiderii ofertelor pentru procedură de achiziție publică A. Caracteristicile tehnice/mărci comerciale specifice B. Criteriile de clarificare și cerințe restrictive C. Criteriile de atribuire; D. Lipsa unui răspuns clar/complet din partea AC la clarificările cu privire la documentația de atribuire E. Nedivizarea achiziției pe loturi N.B.: OE are dreptul de a solicita clarificări pe marginea documentației de atribuire de la AC, înainte de depunerea contestației
Răspuns (6 nov 2020, 16:22):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Data:
6 nov 2020, 15:23
Subiectul întrebării:
autoritatea contractanta
Întrebare:
Aici ei is ca pe alta planeta, cu incalcari enorm de mari. Se pare ca special fac devize eronate apoi opereaza modificari (asa cum le place). Sa vina CNA sa vada ce fac ei. Sa ridice documentatia la licitatiile precedente si sa verifice modificarile
Răspuns (6 nov 2020, 16:22):
operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini
Data:
9 nov 2020, 08:54
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Gosime pentru linolium medical la pardosele
Răspuns (9 nov 2020, 09:01):
.....
Data:
9 nov 2020, 08:57
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Nu este real grosimea sapei din ciment de 1 cm
Răspuns (9 nov 2020, 09:02):
.....
Data:
9 nov 2020, 08:59
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
buna ziua ceasuri de perete model? tip? parametri?
Răspuns (9 nov 2020, 09:02):
......
Data:
9 nov 2020, 11:06
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
источник бесперебойного питания la lucrarile electrice pentru cite ore este necesar sa fie
Răspuns (9 nov 2020, 14:32):
Echpament electric de forță urmează să aibă capacitatea de 1 oră
Data:
10 nov 2020, 14:40
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini Iluminat electric interior poz. 71 unitatea de masura 100buc cantitatea 0,16 la utilaje poz. 141 ar trebui sa fie 16 dar este indicat 160buc, analogic poz. 72 unitatea de masura 100buc cantitatea 0,015 la utilaje poz. 142 ar trebui sa fie 1,5 dar este indicat 15buc Verificati va rog si corectati erorile
Răspuns (10 nov 2020, 16:37):
La poziția 71 urmează a fi indicată cifra – 1,6 La poziția 72 urmează a fi cifra – 0,15
Data:
11 nov 2020, 08:46
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
...........
Răspuns (11 nov 2020, 08:48):
.........
Data:
11 nov 2020, 08:58
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Deviz incalzire si ventilare, poz 20, 21, 22 montarea canalelor de ventilare, indicati va rog norma pentru resursele cu valoarea 0 "zero": dispozitiv clapeta, fixari , plase in rame, suber, capac hidrometric. Va multumesc.
Răspuns (11 nov 2020, 08:59):
.......
Data:
11 nov 2020, 08:58
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Deviz solutii arhitecturale, poz. 59 se toarna 111,7 m2 de sapa dap poz. 61 se placheaza cu placi doar 65.37 m2, verificati va rog volumele date ar trebuie sa fie tot 111.7m2 de placaj.
Răspuns (11 nov 2020, 08:59):
......
Data:
11 nov 2020, 08:59
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Apa si canalizare p.46 se cere stingator dar se foloseste noema de la hidrant, in resurse aceasta pozitie da urmatoarele resurse: hidrant, garnitura rama pentru hidrant, geam tras, furtun pentru hidrant, pentru montarea stingatoarelor nu sunt necesare aceste resurse, spuneti va rog care din ele se folosesc si care nu deoarece in valoare au o semnificatie importanta.
Răspuns (11 nov 2020, 08:59):
......
Data:
11 nov 2020, 08:59
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Iluminat de forta poz 51 montarea se da 50 mm, poz 52 material (cablu) pentru poz 51- 20m verificata va rog volumele.
Răspuns (11 nov 2020, 08:59):
......
Data:
11 nov 2020, 08:59
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
222222222222
Răspuns (11 nov 2020, 09:00):
.........
Data:
11 nov 2020, 09:00
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
....................
Răspuns (11 nov 2020, 09:00):
..................
Data:
11 nov 2020, 09:00
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
eqw
Răspuns (11 nov 2020, 09:02):
............
Data:
11 nov 2020, 09:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
.......................
Răspuns (11 nov 2020, 09:02):
...................
Data:
11 nov 2020, 09:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
......................
Răspuns (11 nov 2020, 09:03):
.....
Data:
11 nov 2020, 09:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
...............
Răspuns (11 nov 2020, 09:04):
........
Data:
11 nov 2020, 09:01
Subiectul întrebării:
Tamplaria
Întrebare:
Cum sa facem oferta pentru uși conform caietului de sarcini sau conform proiectului. Trebuie sa fie clar la toti participantii deoarece preturile la aceste pozitii nu vor fi comparabile. Mai mult ca atit datele din proiect nu au fost publicate deaceia e necesar un raspuns promt din paretea AC altfel procedura va trezi multe intrebari?
Răspuns (16 nov 2020, 13:10):
.......
Data:
11 nov 2020, 09:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
...............
Răspuns (11 nov 2020, 09:04):
............
Data:
16 nov 2020, 15:08
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
de ce nu scrie nimeni contestatie? doar vorbe
Răspuns (16 nov 2020, 15:35):
......,....
Data:
17 nov 2020, 10:55
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Cum facem oferta pentru uși conform caietului de sarcini sau conform proiectului. Va fi o precizare sau nu.
Răspuns (17 nov 2020, 11:52):
conform caiet de sarcini
Data:
17 nov 2020, 11:45
Subiectul întrebării:
caietul de sarcina
Întrebare:
oferta pentru uși conform fanteziilor se face la autoritatea data
Răspuns (17 nov 2020, 11:53):
conform caiet de sarcini
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.