1
Perioada de actualizare
de la 09.10.2020 15:19
până la 19.10.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2020 08:00
până la 30.10.2020 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 145 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2020, 15:19 - 19 oct 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2020, 8:00 - 30 oct 2020, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Coș de gunoi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2020, 15:08
Data ultimilor modificări
9 oct 2020, 15:19
Valoarea estimată (fără TVA)
145 000 MDL
Achizitii.md ID
21029244
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
9 nov 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Coș de gunoi CPV: 39200000-4 - Accesorii de mobilier
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația de atribuire (1).semnat.pdf documentația de atribuire (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația de atribuire
9.10.20 15:19
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
9.10.20 15:19
anunț de participare (1).semnat.pdf anunț de participare (1).semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
9.10.20 15:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 159 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

INTELLIGENCE PRO-CONSTRUCT

Preţul ofertei: 164 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Sor Build Group

Preţul ofertei: 210 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări