Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 oct 2020, 9:28 - 19 oct 2020, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2020, 9:30 - 29 oct 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Crearea suportului informatic unitar pentru gestionarea într-o formă consolidată a necesarului de date şi informații pentru fundamentarea deciziei pe timpul desfășurării activităților de urmărire penală, planificare, coordonare şi conducere a acțiunilor de urmărire penală;
• Implementarea unui sistem modern de management al datelor şi al ciclului lor de viaţă, cu posibilitatea înregistrării şi afișării on-line în dinamica evoluției dosarului penal, inclusiv a detaliilor descriptive ale evenimentelor;
• Realizarea schimbului de informații în timp real pe timpul derulării anchetei penale, transmiterea operativă a informațiilor şi înregistrarea cronologică a acestora.
Prin implementarea aplicației se va asigura o platformă informatică ce va integra aplicații informatice prin care conducerea ministerului şi celelalte structuri ale MAI cu competenţe în gestionarea urmăririi penale, vor beneficia de:
• crearea unei baze de date la nivel central al MAI cu privire la evoluţia activităților de urmărire penală și stocare centralizată a documentelor procesuale în format electronic;
• implementarea unor instrumente de analiză şi evaluare care să permită realizarea operativă a unor sinteze şi rapoarte necesare fundamentării deciziei;
• elaborarea unor rapoarte predefinite periodice cu privire la evoluţia activităților pe dosarele penale sau a activităţilor în dinamica lor;
• planificarea judicioasă a resurselor umane şi materiale în procesul de planificare a activităților de urmărire penală şi implicit pe timpul derulării acestora;
• simplificarea procesului de jurnalizarea a datelor şi informaţiilor pe timpul desfăşurării activităților de urmărire penală;
• crearea unui mecanism flexibil pentru înregistrarea, stocarea şi arhivarea datelor şi informaţiilor, atât în ceea ce priveşte raportarea evenimentelor cât şi a documentelor aferente procesului penal şi management al acţiunilor.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
9 oct 2020, 9:28
Data ultimilor modificări
29 oct 2020, 10:00
Achizitii.md ID
21029211
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.