1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2020 17:30
până la 19.10.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2020 11:00
până la 26.10.2020 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2020, 17:30 - 19 oct 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2020, 11:00 - 26 oct 2020, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 oct 2020, 13:08
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21029204
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2012; mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
6 nov 2020 02:00 - 23 nov 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prelungirea subscripției pentru Fortigate 1500D: 24x7 UTM Bundle Advancesd HW CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
8.10.20 17:30
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
8.10.20 17:30
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
8.10.20 17:30
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
8.10.20 17:30
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
8.10.20 17:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T IT Services

Preţul ofertei: 345 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări