Achiziţie publică
21029190
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2020 13:17
până la 16.10.2020 13:30
până la 16.10.2020 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.10.2020 13:30
până la 26.10.2020 14:00
până la 26.10.2020 14:00
3
Licitaţie
de la 27.10.2020 14:00
până la 27.10.2020 14:09
până la 27.10.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
310 555 MDL
Perioada clarificărilor:
8 oct 2020, 13:17 - 16 oct 2020, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
16 oct 2020, 13:30 - 26 oct 2020, 14:00
Începutul licitației:
27 oct 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Tip: Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2020, 13:00
Data ultimilor modificări
15 oct 2020, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
310 555 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
310,56 MDL
Achizitii.md ID
21029190
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 dec 2020 13:05 - 30 ian 2021 13:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date, inclusiv 12 luni de suport local și menținere de la producător
CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Componente de cost ale TCO (Costul total de deținere)
CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
BTS PRO
Preţul ofertei:
277 200 MDL
Statut:
Învingător
Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
09.11.20 16:12
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
citrix-adc-data-sheetsigned.pdf
ID: 0ead3d1b-a1ab-4c47-bbcf-4dcb76ebfbf4
x_technicalDocuments
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
duae_btssemnat.pdf
ID: 1123b300-7d25-4cf8-a7db-5f2e928abefa
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
procurabgподписан.pdf
ID: 273878d1-28fc-4cae-af66-3ebf49aa8f45
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
bts-bnm234signed.pdf
ID: 428344bc-6fc6-4c12-a3b1-5fd074ac815a
Documente de depunere
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
formulare_btssemnat.pdf
ID: 6827d4fa-c352-4fbc-81d7-19266eaaf324
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
manufacturersauthorizationform_btsfornbmsemnat.pdf
ID: 94e3d849-136e-46f4-8df0-65b5213ad057
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
citrixnetscalervpxdatasheet.pdf
ID: c11210dd-fdd2-4fca-8ec0-645cc3459076
x_technicalDocuments
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
procuraadподписан.pdf
ID: de078f9d-25cd-4f2a-8673-d9f8d735f425
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
oferta_btssigned.pdf
ID: df0dc658-3eb8-40ec-947f-de4b3475210c
Propunere financiară
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
fisc211020-051120semnat.pdf
ID: e6865e55-7401-49ac-a477-7b9303bb6d7e
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 13:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
2
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
277 277 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: aaa7973b-884f-4c27-822e-2fb13c7871c4
Documente de depunere
Data încărcării:
26.10.20 11:49
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
6. formularul duae.signed.pdf
6. formularul duae.signed.pdf
ID: bb9e5a4d-ea91-4ecf-96e1-052b7a36ecbf
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.10.20 11:47
Data deschiderii:
27.10.20 14:09
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
ID: 03a4e56b-49e8-46b9-b59e-72c693402853
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:48
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
ID: 0f710f64-fe61-4bf9-90a6-8d6644ad7e60
Propunere financiară
Data încărcării:
26.10.20 11:47
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
ID: 1e089476-3620-4a3f-8738-08348d050eea
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:48
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
formular informativ.signed.pdf
formular informativ.signed.pdf
ID: 573b6b83-c589-418d-bf53-63c09d0cdbc8
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:49
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
ID: 5b68667a-98f6-4da7-86c9-612582d1d440
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:48
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: 5d3fb480-4ae9-4cdb-bf26-d52ff0a159f2
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:49
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:49
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
ID: 8bfb2067-9ce9-4cc0-868c-eee9b57c3205
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:47
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
2. garantia bancara.signed.pdf
2. garantia bancara.signed.pdf
ID: 8fa9d9a9-3481-4db6-8482-b3fbb9cf185a
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:46
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
ID: 92f906de-e960-423f-99ed-91b86f7e0256
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:46
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
Propunere financiară
Data încărcării:
26.10.20 11:46
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
ID: b71750de-96fe-4388-9315-1f1e76776adc
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:48
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
ID: cad75c0f-f227-4096-aab0-782ec20f4f1c
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:47
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
ID: e127ffb5-1caf-44a9-aaeb-200e2d72c143
Documente de calificare
Data încărcării:
26.10.20 11:48
Data deschiderii:
28.10.20 10:11
Istoria licitației
Vezi licitația
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Data:
15 oct 2020, 12:35
Subiectul întrebării:
Clarificarea Cerintelor
Întrebare:
Buna ziua. Ținând cont de cerințele înaintate fată de soluția cerută în punctele 10, 24, si 25, cât și de cerințele față de lucrările de instalare, configurare, și suport, care trebuie sa fie incluse în preț, și să fie planificate pentru a acoperi termenul limită cerut, vă rugăm să indicați concret, câte anume aplicații doriți Dvs să le protejați de DDOS (conform p.24) și pentru câte aplicații doriți sa implementați ACL extins Layer 4, la care face referință p.25?
Răspuns (15 oct 2020, 16:53):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată.
În acest context, Vă informăm că: „La etapa inițială vor fi protejate de DDoS două aplicații web. La fel vor fi utilizate anumite reguli ACL în contextul acestor resurse.
Vă mulțumim.
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Data:
15 oct 2020, 14:36
Subiectul întrebării:
Specificația tehnică
Întrebare:
Stimați domni,
Pentru a vă putea oferi o soluție total corespunzătoare cerințelor Dvs, vă rugăm să indicați următorii parametri ce țin de balansarea sarcinii:
1) numărul și tipul aplicațiilor (traficului) care trebuie balansate (web, messenger-e, trafic non-web)
2) numărul aplicațiilor cu trafic securizat SSL/TLS
Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (15 oct 2020, 16:54):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată. În acest context, Vă informăm că:
„La etapa inițială vor fi incluse în balansarea sarcinii două aplicații web și serviciul mail. Ambele aplicații web folosesc trafic securizat”.
Vă mulțumim.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK