1
Perioada de actualizare
de la 08.10.2020 09:47
până la 26.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.10.2020 10:00
până la 09.11.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 10.11.2020 14:18
până la 10.11.2020 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 oct 2020, 9:47 - 26 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 oct 2020, 10:00 - 9 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 10 nov 2020, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziție a 6 imprimante
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, Str. Puşkin, nr. 22, et. 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Volentir Andrei
Telefonul de contact
060300720
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2020, 11:18
Data ultimilor modificări
20 oct 2020, 18:02
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
150 MDL
Achizitii.md ID
21029084
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, Str. Puşkin, nr. 22, et. 3
Durata contractului
11 nov 2020 09:42 - 30 nov 2020 09:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
Achiziția a unui set de 9 calculatoare si a 6 imprimante
8.10.20 09:47
duae_0.semnat.pdf duae_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE achiziție a unui set de 9 calculatoare și a 6 imprimante
8.10.20 09:47
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Documentație standard achiziție a unui set de 9 calculatoare și a 6 imprimante
8.10.20 09:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 9 450 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SC BSP PRO SRL a oferit cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 10 920 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 11 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări