1
Perioada de actualizare
de la 06.10.2020 11:05
până la 22.10.2020 10:48
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2020 10:48
până la 27.10.2020 09:48
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 oct 2020, 11:05 - 22 oct 2020, 10:48
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2020, 10:48 - 27 oct 2020, 9:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de securizare energetică a Dispeceratului Teritorial Sud al IGSU din mun. Cahul, str. Dunării nr. 9
Informaţia despre solicitant
Denumirea
DIRECȚIA SITUAȚII EXCEPȚIONALE MUN.CAHUL
Codul fiscal/IDNO
1006601001665
Adresa
3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Dunării 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Poberejnii Natalia
Telefonul de contact
079201056
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
6 oct 2020, 11:05
Data ultimilor modificări
15 oct 2020, 11:05
Achizitii.md ID
21029082
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentaţia statdart.semnat (1).pdf documentaţia statdart.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard pentru achizitia de lucrări
6.10.20 11:05
duae_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.10.20 11:05
Data:
15 oct 2020, 11:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Postati va rog caietul de sarcini in varianta Word !
Răspuns (15 oct 2020, 15:40):
Documentele pe platforma achiziții.md se plasează cu semnătura conducătorului grupului de lucru, ceea ce presupune că fișierele sa fie in format PDF
Data:
15 oct 2020, 15:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Postati va rog caietul de sarcini in varianta Word !
Răspuns (15 oct 2020, 15:41):
Documentele pe platforma achiziții.md se plasează cu semnătura conducătorului grupului de lucru, ceea ce presupune că fișierele sa fie in format PDF
Data:
16 oct 2020, 09:42
Subiectul întrebării:
Procedura de achizitie
Întrebare:
Buna ziua. Intrebare paradox. Termenul de valabilitate a ofertelor este de 60 de zile, lucrarile trebuie efectuate pina la data de 18.12.2020, adica au mai ramas 62 de zile... Contractul ulterior va fi pe an trecator? Pentru ca va dati seama pina va avea loc evaluarea ofertelor, semnarea contractului si ulterior efectuarea lucrarilor, luind in calcul ca acum nu este vara, si in fiecare 24 de ore temperatura variaza cu 20 grade C.?
Răspuns (16 oct 2020, 10:24):
Documentația de atribuire a fost întocmită conform legislației. In ceea ce privește activitatea grupului de lucru, acesta va tine cont de termenii pentru evaluare, încheierea contractului și executare.
Data:
18 oct 2020, 10:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua Toate autoritățile contractante publica caietul de sarcini in word Publicați va rog si dumneavoastră caietul de sarcini in format word Multumesc o zi bună
Răspuns (18 oct 2020, 10:48):
Documentele pe platforma achiziții.md se plasează doar în format PDF, cu semnătura conducătorului grupului de lucru, ceea ce presupune că fișierele sa fie in format PDF
Data:
20 oct 2020, 10:47
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua in caietul de sarcini 2-1-1 Solutii arhitecturale pozitia 36 IzF52A Executarea izolatiei termice si acustice din beton monolit celular fibros grosime 100 mm (pardoseala), Ce tip de amestec este indicat in proiect pentru acesta pozitie?
Răspuns (20 oct 2020, 10:48):
vedeti documentele licitatiei
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".