1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2020 17:53
până la 13.10.2020 19:54
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2020 19:54
până la 21.10.2020 21:04
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 44 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2020, 17:53 - 13 oct 2020, 19:54
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2020, 19:54 - 21 oct 2020, 21:04
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform documentatiei de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. 31 August 1989, 121A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Basoc Tatiana
Telefonul de contact
+37322238269
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 oct 2020, 17:26
Valoarea estimată (fără TVA)
44 000 MDL
Achizitii.md ID
21028963
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Mun. Chisinau, str. 31 August 1989, 121A
Durata contractului
31 oct 2020 02:00 - 30 nov 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet Sarcini ARHICUP.semnat
Documentele la ofertă
Doc ANULAT
1.10.20 17:53
Documentatia Standard ARHICUP.semnat
Documentele la ofertă
Doc ANULATrd
1.10.20 17:53
anunt_de_participare ARHICUP.semnat
Documentele la ofertă
Doc ANULAT
1.10.20 17:53
DUAE
Specificaţie tehnică
DUAE
1.10.20 17:53
anunt_de_participare (3).semnat
Documentele la ofertă
Anunt de participare
8.10.20 17:26
Caiet Sarcini ARHICUP (1).semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
8.10.20 17:26
Documentatia Standard ARHICUP (1).semnat
Documentele la ofertă
Doc Standard
8.10.20 17:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 38 662,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Propunerea tehnica (formularul F4.1) nu corespunde cerintelor tehnice minime solicitate, si anume laptop-urile propuse au un procesor mai slab si nu includ sistem de operare solicitat.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări