1
Perioada de actualizare
de la 01.10.2020 15:27
până la 07.10.2020 11:36
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2020 11:36
până la 15.10.2020 11:36
3
Licitaţie
16.10.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 320 095 MDL
Perioada clarificărilor: 1 oct 2020, 15:27 - 7 oct 2020, 11:36
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2020, 11:36 - 15 oct 2020, 11:36
Începutul licitației: 16 oct 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația capitală a trotuarelor pe str. Mihalcea Hîncu ( sector 2-104 între Catedrală și pod) din municipiul Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
1 oct 2020, 15:17
Data ultimilor modificări
5 oct 2020, 11:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 320 095 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 600,48 MDL
Achizitii.md ID
21028954
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
22 oct 2020 15:25 - 30 dec 2021 15:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a trotuarelor pe str. Mihalcea Hîncu ( sector 2-104 între Catedrală și pod) din municipiul Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
1.10.20 15:27
documentatia_standard_lucrari 2.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
2.10.20 14:23
anunt_de_participare sia rsap 2.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
2.10.20 14:23
caiet de sarcini 2.semnat.pdf caiet de sarcini 2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
5.10.20 11:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 1 353 620,21 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Autoritatea contractantă și-a întemeiat soluția potrivit prevederilor art. 72 al Legii nr. 131/15 privind achizițiile publice, în coroborare cu prevederile art. 69 alin (2) din Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări