1
Perioada de actualizare
de la 30.09.2020 17:01
până la 05.10.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.10.2020 10:00
până la 13.10.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 14.10.2020 15:00
până la 14.10.2020 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 780 303 MDL
Perioada clarificărilor: 30 sept 2020, 17:01 - 5 oct 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 oct 2020, 10:00 - 13 oct 2020, 10:00
Începutul licitației: 14 oct 2020, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a trotuarelor și acceselor de pe teritoriul IET nr. 3 din mun. Hîncești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
30 sept 2020, 16:54
Data ultimilor modificări
30 sept 2020, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
780 303 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7 803,03 MDL
Achizitii.md ID
21028900
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
21 oct 2020 16:59 - 30 dec 2021 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a trotuarelor și acceselor de pe teritoriul IET nr. 3 din mun. Hîncești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
30.09.20 17:01
anunt_de_participare sia rsap.semnat (8).pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat (8).pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
30.09.20 17:01
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
30.09.20 17:01
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
30.09.20 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 734 793,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederele art. 69 alin (2), deasemenea art. 72 al Legii 131/15, grupul de lucru pentru achiziții al primăriei municipiului Hîncești stabilește oferta căștigătoare aplicînd criteriul de atribuire prevăzut în documentația de atribuire și atribuie contractul de achiziții publice operatorului economic 5AQ INVEST SRL 734 793,64 MDL.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 774 025,44 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări